خانه » برنامه » عکاسی » ProShot – پروشات – دانلود برنامه‌ی دوربین حرفه‌ای و باکیفیت اندروید!

ProShot – پروشات – دانلود برنامه‌ی دوربین حرفه‌ای و باکیفیت اندروید!

آپدیترایگان
ProShot
  • آپدیت
  • نسخه 8.20.0,1
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • قیمت 7.49
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود برنامه عکاسی ProShot برای اندروید

ProShot _پروشات! عنوان یک اپلیکیشن دوربین کاملا حرفه ای می باشد. شما قطعا برای ثبت عکس های خود نیاز به یک اپلیکیشن دوربینی دارید که بتوانید با آن عکس خود را ثبت کنید. بهترین و کاملترین دوربین عکاسی با تنظیمات دستی می باشد. با امکاناتی که این برنامه همانند دوربین های عکاسی حرفه ای دارد، از نهایت قدرت دوربین موبایل شما برای گرفتن بهترین عکس ها استفاده می کند. دقیقا محیط نمایشگر دوربین های عکاسی را برایتان تداعی می کند. امتیاز به دست اورده در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

مطمعنن همه افراد به دنبالی دوربینی کامل برای گرفتن عکس های خود چه بهتر از پروشات! این برنامه همانند یک دوربین DSLR هر چیزی را سفارشی می کند و تصویر های جذابی را ثبت می کنند. این اپلیکیشن از دو حالت ویدئو و عکس پشتیبانی می کند. شما می توانید تنظیم نور دهی و ISO عکاسیرا به دست خود برنامه دهید تا تصاویرتان را اتوماتیک با کیفیت بالاتری به ثبت برسد. همه نوع ابزاری برای تنظیمات عکس، از تنظیمات سرعت شاتر و روشنایی تصویر تا تنظیمات کادر و نمودارهای سه بعدی سطوح مختلف رنگ ها در اختیارتان در این برنامه قرار دارد. یکی دیگر از برنامه های بسیار عالی در زمینه عکاسی و ادیت عکس ها Facetune AI Photo/Video Editor می باشد.

این برنامه دارای تنظیم دستی به دو حالت خودکار مثل دوربین های dslr می باشد. از نکات قوت این برنامه همین تنظیمات دستی می باشد. مثلا شما می توانید سرعت شاتر دوربین را تنطیم کنید،نوردهی را مشخص کنید،فوکوس را تنظیم کنید، و همه چیز را هرطوری که میخواهید تنظیم کنید. شما می توانیدبه مانند دوربین حرفه ای شات در حالت های JPEG، RAW و RAW + JPEG بگذارید. اکنون می توانید نسخه اصلی را از فراروید دانلود کنید.

ProShot
برنامه ProShot توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *