خانه » برنامه » عکاسی » PhotoShot – Photo Editor – برنامه ویرایشگر حرفه‌ای+همه‌کاره عکس‌

PhotoShot – Photo Editor – برنامه ویرایشگر حرفه‌ای+همه‌کاره عکس‌

آپدیترایگان
PhotoShot - Photo Editor
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود برنامه PhotoShot – Photo Editor برای اندروید

PhotoShot – Photo Editor  – ویرایشگر حرفه ای و همه کاره تصاویر!عنوان یک اپلیکیشن بسیار کاربردی و حرفه ای در زمینه عکاسی،توسط Vyro AI می باشد. با این برنامه شما می توانید عکس های خود را به راحتی ادیت کنید و یک عکس حرفه ای را داشته باشید. شما می توانید با ایجاد تغییرات در عکس های خود،زیبایی عکس هایتان را چندین برابر کنید. امتیاز به دست آورده این برنامه در گوگل پلی اکنون 3.8 .از 5.0 امتیاز می باشد.

امروزه گرفتن عکس های متنوع و اشتراک گذاری آن ها فضای مجازی بسیار رواج پیدا کرده است. همه افراد با‌دوربین گوشی خود به ثبت تصاویری از خودشان میپردازند. قطعا صورت یکی از اصلی ترین و متاثر ترین عضو در زیبایی عکس های شما می باشد. اگر بنا به هر دلیلی مانند زاویه بد عکس،نبود نور کافی،نبود کیفیت گوشی و… عکس هایتان خوب نیستند،شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار های فتوشاپ آن ها را ادیت کنید و به یک عکس بی نقص تبدیل کنید. برنامه پروشات به شما فیلترهای با کیفیت بالا، ابزار تغییر اندازه تصویر، تغییر پس‌زمینه، برش، پوشش‌ها، تاری پس‌زمینه، افزودن متن به عکس‌ها را ارائه می‌دهد. ما هر ابزاری را در این برنامه ارائه می دهیم تا تصاویر شما را زیباتر کرده و ظاهری حرفه ای به تصاویر شما بدهد. از برنامه های حرفه ای در این زمینه می توان به Picsart اشاره کرد.

در این برنامه شما دسترسی به امکانات زیادی دارید. مثلا شما می توانید هر نوع تغییری مانند تغییر در پوست،رنگ،بدن و… را ایجاد کنید. ویرایش حرفه ای تصاویر با دسترسی به ابزار نامحدود در این برنامه کار شما را آسان می کند. اگر نیاز به یک ویرایشگر حرفه ای برای ویرایش تصاویر خود دایرد پروشات را از دست ندهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

PhotoShot - Photo Editor
برنامه PhotoShot - Photo Editor توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *