خانه » برنامه » عکاسی » PicsArt Gold – دانلود پیکس آرت گلد – استودیوی قدرتمند عکس و ویدئو

PicsArt Gold – دانلود پیکس آرت گلد – استودیوی قدرتمند عکس و ویدئو

آپدیترایگان
Picsart AI Photo Editor, Video ‏
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Picsart AI Photo Editor, Video ‏Picsart AI Photo Editor, Video ‏Picsart AI Photo Editor, Video ‏Picsart AI Photo Editor, Video ‏

دانلود ویرایشگر PicsArt Gold برای اندروید!

Picsart AI Photo Editor, Video ‏ پیکس آرت! عنوان یک برنامه ویرایش عکس و ویدئو،مانند اپ لایتروم،اسنپ سید و…که کاربرد این اپ ها در ادیت و فتوشاپ عکس است. پیکس ارت یکی از اپ های معروف و محبوب بین علاقمندان به عکاسی و فتوشاپ عکس می باشد. یکی از کامل ترین و قدرتمند ترین اپلیکیشن ویرایش عکس و ویدئو است. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی اکنون4.0 از 5.0 امتیاز می باشد.

اپ Picsart در 2011نوامبر توسط کار افرین ارمنی یوهانس اوویان و برنامه نویسان ارمنی ارتاوزد محرابیان و میکائیل واردانیان پایه گذاری شد. تمامی کاربردی که شما برای ادیت و مونتاژ یک عکس را دارید شامل میشود. پیکس ارت دارای انواع افکت ها،استیکرها،بکگراند های خفن است که شما می توانید از ان ها استفاده کنید. باورود به این برنامه ویرایشگر شما میتوانید با اضافه کردن عکس یا ویدئو، تغییرات خود را مانند تغییر رنگ،انداختن افکت های اماده روی عکس یا ویدئو خود، عکس های خودرا زیبا کنید. این برنامه تمام ابزارهایی را که برای ویرایش عکس یا ویدئو را لازم دارید را در خود دارد.

شما می توانید روتوش صورت را با این برنامه انجام دهید. دراین اپ میتوانید بکگراند های زیبایی را برای عکس های خود به وجود اورید، یا میتوانید با اضافه کردن استیکرها ،نورها و سایه ها یا با تغییر رنگ ها عکس های خودرا به صورت حرفه ای ادیت و مونتاژ کنید. پیکس ارت با دارا بودن دوربین اختصاصی با قابلیت تنظیم نور ،تنظیم کنتراست،و… را در اختیار شما میگذارد که بتوانید با خیال راحت لحظه های خودرا ثبت کنید. همانطور که در بالا توضیح دادیم، این برنامه قابلیت های بسیار زیادی را در رابطه با ویرایش و فتوشاپ عکس و ویدئو را دارد. همچنین توانسته امتیاز های خوبی را کسب کند و جذب مخاطب کند. این اپ در نسخه ایرانی هم در مایکت و..موجوداست. اکنون می توانید نسخه اصلی picsart photo &video editor را از فراروید دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *