خانه » برنامه » عکاسی » Facetune AI Photo/Video Editor – بهترین اپلیکیشن روتوش تصاویر!

Facetune AI Photo/Video Editor – بهترین اپلیکیشن روتوش تصاویر!

آپدیترایگان
Facetune AI Photo/Video Editor
  • آپدیت
  • نسخه 2.25.0-free
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود برنامه روتوش تصاویر Facetune AI Photo/Video Editor برای اندروید

Facetune AI Photo/Video Editor -– روتوش تصاویر! عنوان یک اپلیکیشن بسیار کاربردی و حرفه ای در زمینه عکاسی،توسط گروه نرم افزاری Lightricks Ltd می باشد. با این برنامه شما می توانید عکس های سلفی و پرتره خود را به راحتی روتوش کنید و یک عکس حرفه ای را داشته باشید. این برنامه به عکس های شما زیبایی دو چندان می بخشد. امتیاز به دست آورده این برنامه در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

امروزه گرفتن عکس های سلفی و پرتره بسیار رواج است. همه افراد با‌دوربین سلفی گوشی خود به ثبت تصاویری از خودشان میپردازند. قطعا صورت یکی از اصلی ترین و متاثر ترین عضو در زیبایی عکس های شما می باشد. اگر بنا به هر دلیلی مانند زاویه بد عکس،نبود نور کافی،نبود کیفیت گوشی و… عکس هایتان خوب نیستند،شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار روتوش آن ها را ادیت کنید و به یک عکس بی نقص تبدیل کنید. عکاسان حرفه برای ادیت عکس های خود مخصوصا برای چهره از روتوش صورت استفاده می کنند. قطعا برای اینکار تخصص و مهارت کافی لازم است. ولی افراد عادی که هیچ تخضصی ندارند و صرفا می‌‌خواهند عکس هایی که با گوشی دارند را روتوش کنند می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. اگر به دنبال اپلیکیشن های متفاوت برای روتوش هستید،برنامه AirBrush: Easy Photo Editor هم بسیار کاربردی است.

این برنامه قابلیت های زیادی را به شما در ادیت عکس می دهد مثلا:شما می‌توانید صورت خود را صاف و یک دست کنید و تمام عیب هایی مانندجوش،لک،چین‌ و چروک و… را از بین بیرید. رفع گودی های زیر چشم و‌سیاهی های اطراف چشم. سفید کردن دندادن هایتان،تغییر سایز بینی و…. شما می‌توانید به راحتی عکس های خود را به اشتراک بگذارید. این برنامه قطعا یکی از کامل ترین نرم افزار در زمینه روتوش و ادیت عکس موبایل است. اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه را از فراروید دانلود کنید.

Facetune AI Photo/Video Editor
برنامه Facetune AI Photo/Video Editor توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *