خانه » برنامه » عکاسی » AirBrush: Easy Photo Editor – برنامه ویرایش و روتوش حرفه‌ای عکس

AirBrush: Easy Photo Editor – برنامه ویرایش و روتوش حرفه‌ای عکس

آپدیترایگان
AirBrush: Easy Photo Editor ‏
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

AirBrush: Easy Photo Editor ‏AirBrush: Easy Photo Editor ‏AirBrush: Easy Photo Editor ‏AirBrush: Easy Photo Editor ‏

دانلود ویرایشگر AirBrush برای اندروید

معرفی برنامه:AirBrush یکی از بهترین و کاربردی ترین اپ در فتوشاپ عکس ها است. این اپ مخصوص گوشی های اندروید و ios است و کابران بسیار  زیادی را داشته است. در گوگل  پلی امتیاز 4.3 را دارد.

معرفی بیشتر برنامه :یکی از بهترین برنامه برای ادیت عکس در گوشی موبایل است. این اپ توانسته در ادیت عکس بسیار قوی عمل کند. از لحاظ ادیت یا  همان روتوش صورت یکی از بهترین اپ های موبایل است. اگر عکس شما مشکلی در فیس یا همان چهره داشته باشد،مانند:جوش  صورت،لک صورت و… با این اپ به راحتی می توانید،از بین ببرید. وقتی که اپ را باز میکنید،در پایین صفحه ابزار های متفاوتی وجود دارد. ابزارها کاربرد های خیلی خوبی را دارند. مانند(1_ میتوانید صورت خود را میکاپ کنید 2_انحراف بینی، چشم،و.. را به راحتی می توانید درست کنید 3_لاغر کردن و غییر شکل در تمام بدن4_ سفید  کردن دندان ها و براق کردن چشم ها 5_ داشتن پوست کامل و بدون نقص)

همچنین قابلیت محو کردن اطراف عکس خود که، باعث می شود عکس شما بسیار هنری و به مانند عکس های حرفه ای شود. یکی دیگر از ویژگی ها تابش طبیعی،بعضی از فیلتر ها ارایش طبیعی و نچرالی به چهره شما می بخشد. میتوان گفت که از بهترین و خفن ترین اپ روتوش چهره برای موبایل  است. طراحی برنامه به صورت بسیار راحتی است . با وارد کردن عکس خود به برنامه به راحتی می توانید تغییرات را روی عکس خود ایجاد کنید. شما یک  خروجی عالی و بسیار جذاب تری را از عکس قبلی خود تحویل میگیرید. با مقایسه قبل و بعد عکس خود تغییرات را متوجه می شوید.

جمع بندی: AirBrush یکی از کامل ترین اپ ویرایشگر عکس ها است. شما میتوانید در فراروید به صورت رایگان این اپ را دانلود  کنید.

AirBrush: Easy Photo Editor ‏
برنامه AirBrush: Easy Photo Editor ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *