خانه » برنامه » عکاسی » Sweet Snap – سوئیت‌اسنپ : برنامه ویراشگر و فیلتر زنده عکس!

Sweet Snap – سوئیت‌اسنپ : برنامه ویراشگر و فیلتر زنده عکس!

آپدیترایگان
Sweet Snap: Beauty Face Camera
  • آپدیت
  • نسخه 5.1.100926
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Sweet Snap: Beauty Face CameraSweet Snap: Beauty Face CameraSweet Snap: Beauty Face CameraSweet Snap: Beauty Face Camera

دانلود برنامه Sweet Snap برای اندروید

Sweet Snap: Beauty Face Camera _ویرایشگر و فیلتر زنده تصاویر! عنوان یک اپلیکیشن بسیار کاربردی در زمینه عکس سلفی با فلیتر و افکت های جذاب است. این برنامه تقریبا به مانند snapchat است که باعث می شود عکس های شما با فیلترهایش زیباتر شود. این برنامه جذاب از استودیوی Sweet Snap Studio برای سیستم عامل اندروید می باشد. امتیاز این برنامه در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

امروزه عکس و به اشتراک گذاری بسیار رواج دارد. ثبت عکس های سلفی از خود یکی از کارهای روزمره افراد است که معمولا همهافراد تقریبا ازخود عکس می گیرند. ممکن است به هر دلیلی عکس ها زیبا نشود و یا آن چیزی که میخواهید نشود. مثلا ممکن است صورت شما در عکس ها یکدست نباشد و یا کک و مک های کوچک مشخص شود و یا حتی میکاپ نداشته باشید و… که باعث می شود کمی از زیبایی عکس هایتان کم شود. به همین دلیل اپلیکیشن های زیادی در رابطه با عکس سلفی طراحی شده اند که قابلیت های زیادی دارند. قابلیت های این برنامه ها معمولا در از بین بردن جوش های صورت و یکدست سازی صورت می شود. همچنین میکاپ های اماده ای‌ وجود دارد که با فیلترها بر روی عکس های شما به طور زنده اعمال می شود.

این برنامه قابلیت ها و امکانات زیادی را دارد. مثلا شما به مجموعه زیادی از استیکر های زنده دسترسی دارید و می توانید از آن استفاده کنید. شما میتوانید از فیلتر real time برای ثبت تصاویری زیبا و جذاب استفاده کنید. فیلتر های زیادی و دوست داشتنی برای افزایش کیفیت عکس های شما وجود دارد و همچنین این فیلترها زیبایی عکس های شما را دو چندان برابر زیبا می کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Sweet Snap: Beauty Face Camera
برنامه Sweet Snap: Beauty Face Camera توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *