خانه » برنامه » ارتباطات » دانلود اسنپ چت Snapchat اندروید با لینک مستقیم

دانلود اسنپ چت Snapchat اندروید با لینک مستقیم

آپدیتآنلاینرایگان
Snapchat ‏
  • رای: 42
  • نظر: 0
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

Snapchat ‏Snapchat ‏Snapchat ‏Snapchat ‏

دانلود برنامه Snapchat ‏ برای اندروید

Snapchat _اسنپ چت!عنوان یک برنامه برای عکس سلفی می باشد که در سال 2011 معرفی شد. موسس برنامه اسنپ چت ایوان اشپیگل می باشد. اسنپ چت یک اپ کاربردی در زمینه دوربین سلفی گوشی شما است. اسنپ چت از پر دانلود ترین اپ های عکس  سلفی بوده است. امتیاز به دست آورده این برنامه در گوگل  پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که گفتیم برنامه اسنپ چت برای عکس های سلفی استفاده می شود. این برنامه دارای افکت و فیلتر های بسیار متنوعی است که به عکس های شما زیبایی می بخشد. این اپ بر روی دوربین سلفی گوشی شما باز می شود. یکی از قابلیت های این اپ اضافه کردن فیلتر و استیکر به عکس ها و ویدئو ها است. افکت ها فلیتر ها یا همان استیکر های این اپ  هر روز به روز رسانی میشود. تنوع فیلترها در Snapchat  بسیار زیاد است به گونه ای که وقتی در قسمت سرچ می  روید  انواع افکت ها و فیلترهای متنوع بالا می اید. همچنین می توانید استیکرو و افکت  و… مورد نظر خود را سرچ کنید و به  اسانی به ان دسترسی پیدا کنید. اگر به دنبال اپی هستید که به عکس هایتان زیبایی ببخشید حتما برنامه B612 را دانلود کنید.

به دلیل به روز رسانی هر  روز برنامه، می توانید ان دسته از فیلتر ها و…  را که دوست دارید قلبی کنید تا همیشه برای شما  ذخیره بماند. استیکر های فانتزی برای کیوت و فان شدن عکس ها بسیار متنوع است. همچنین فیلتر های نچرال که باعث میشود مشکلات جزئی  وست مانند جوش و لک و… از بین برود. این برنامه یکی از کاربردی ترین اپ ها، برای گرفتن عکس سلفی است. همچنین زیبایی عکس های شما دو چندان میشود و  به عکس های شما رنگ و لعاب می بخشد. این برنامه در بین نوجوانان دختر و بسیار محبوب و پر دانلود بوده است. اگر شما   هم به دنبال برنامه ای برای زیباتر شدن عکس های سلفی خود هستید، اکنون می توانید اپ اسنپ چت را از فراروید  دانلود کنید.

Snapchat ‏
برنامه Snapchat ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *