خانه » برنامه » عکاسی » SnapArt – AI Photo Editor – اپلیکیشن تبدیل عکس به تصویر کارتونی

SnapArt – AI Photo Editor – اپلیکیشن تبدیل عکس به تصویر کارتونی

آپدیترایگان
SnapArt - AI Photo Editor
  • آپدیت
  • نسخه 0.6.49
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • قیمت 5.99
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

SnapArt - AI Photo EditorSnapArt - AI Photo EditorSnapArt - AI Photo EditorSnapArt - AI Photo Editor

دانلود برنامه ویرایش عکس SnapArt – AI Photo Editor برای اندروید

SnapArt – AI Photo Editor – اپلیکیشن ویرایش عکس،تبدیل به تصویر کارتونی! عنوان یک برنامه بسیار کاربردی و وایرال در شبکه های مجازی توسط Dev Craft Team برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما می توانید از این برنامه جذاب در راستای تولید محتوا و ویرایش عکس های خود استفاده کنید. این برنامه دارای ده ها سبک و افکت از جمله رنگ روغن ، آبرنگ و طراحی با مداد ، قلم مو و … می باشد. تصاویرتان را با این برنامه بسازید. علاوه بر طرح ها و افکت های آماده ، شما می توانید در محیط برنامه تغییرات دلخواه خود را نیز اعمال نمایید. پلاگین سازگاری کامل با فتوشاپ دارد. این برنامه در گوگل پلی هم موجود می باشد.

شما می توانید با این برنامه از پروفایل هایی زیبا و یا هایلایت های جذابی را برای خود بسازید. با فراهم سازی مجموعه ای از امکانات و قابلیت هایی متنوع به کاربرانش کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند عکس های معمولی شان را به یک شاهکار هنری تبدیل کنند. پس از ویرایش تصاویر و دریافت نسخه انیمه آن ها مجموعه ای از ابزار در اختیار شما قرار می گیرد. ابزاری که به کمک آن ها می توانید تنها در چند ثانیه هر گونه ویرایشی را بر روی تصاویر خود انجام دهید و یک خروجی کاملا یونیک و منحصر به فرد را دریافت کنید.اگر به دنبال اپ های ویرایش عکس هستید،ما به شما عناوینی مانند B612،Picsart ،lightroomرا به شما معرفی می کنیم.

شما دسترسی به مجموعه ای از امکانات ویرایشی دارید که می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. این برنامه دارای هوش مصنوعی است که می توانید با هوش مصنوعی برای ارائه یک خروجی یونیک و منحصر به فرد استفاده کنید. عکس های ساده و معمولی خود را به عکس هایی جذاب و پر مخاطب کارتونی تبدیل کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی اپ را از فراروید دانلود کنید.

SnapArt - AI Photo Editor
برنامه SnapArt - AI Photo Editor توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *