خانه » برنامه » عکاسی » دانلود برنامه Lightroom Photo: Video Editor جدید به همراه مود

دانلود برنامه Lightroom Photo: Video Editor جدید به همراه مود

آپدیترایگان
Lightroom Photo & Video Editor
  • آپدیت
  • نسخه Varies with device
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه جدید برنامه Adobe lightroom – ویرایش تصویر

هم اکنون نسخه 7.5.1 در فراروید آپدیت شد

برنامه بسیار عالی و محبوب lightroom (لایت روم) مود یک برنامه ویرایش تصویر است و دارای دوربینی بسیار قدرتمند است که به شما کمک میکند عکس های حرفه ای بگیرید و تنظیمات دوربین را خودتان به دلخواه تنظیم کنید و تصویری خیره کننده ثبت کنید و به ساده و حرفه ای ترین روش ادیت کنید. شرکت Adobe (سازنده برنامه پر قدرت فوتوشاپ) در روز ۷ دسامبر ۲۰۱۶ برنامه ای به نام lightroom را به دنیا ارائه داد لایتروم دنیایی گسترده برای ادیت عکس حرفه ای برای گوشی موبایل است که فراروید نسخه اندوریدی لایتروم را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

به جرات میتوان گفت برنامه لایتروم جز بهترین، حرفه ای ترین و کامل ترین برنامه های عکاسی و ادیت عکس است. دوربین لایتروم: با استفاده از دوربین حرفه ای و پیرفته این این برنامه عکس های حرفه ای بگیرید. دوربین لایتروم سه بخش دارد که شما به دلخواه میتوانید یکی از انها را انتخاب کنید؛ ۱- حالت اتوماتیک است که در این حالت هوش مصنوعی برنامه با توجه و موقعیت که در ان قرار دارید روتوش، نور و رنگ تصویر را بصورت خودکار تنظیم میکند. ۲- حالت پیرفته که شما میتوانید در ان رنگ و نور (iso) را به دلخواه تنظیم کنید. ۳- حالت hdr است که شما میتوانید در ان شدت نور را در عکس تنظیم کنید یعنی تاریک ترین جای تصویر را روشن کنید (مثل از بین بردن سایه) یا یک جای روشن را تاریک کنید یا به نحوی در ان سایه بندازید.

همچنین لایتروم دارای فیلتر های اماده است که شما به راحتی میتوانید فیلتر های مختلف را روی عکس خود امتحان کنید هرکدام مناسب عکستان بود را انتخاب کنید. شما میتوانید خودتان مناسب با عکستان بصورت دستی فیلتر بسازید و حتی میتوانید ان را ذخیره کنید و روی عکس های دیگری امتحان کنید. اگر ادیتور هستید یا حتی عکاس هستید یا به هرنحوی با این دوتا سر و کار دارید این برنامه برای شما یکی از واجبات است فرقی نمیکند حرفه ای باشید یا مبتدی کار با این برنامه برعکس برنامه فتوشاپ بسیار ساده و حرفه ای است و نیازی به اموزش های آنچنانی ندارد.

لایت روم مود - Lightroom

Lightroom Photo & Video Editor
برنامه Lightroom Photo & Video Editor توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *