خانه » برنامه » عکاسی » دانلود BeautyCam – بیوتی‌کم: برنامه «دوربین سلفی زیبایی» اندروید

دانلود BeautyCam – بیوتی‌کم: برنامه «دوربین سلفی زیبایی» اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
BeautyCam - Beautify & AI Art
  • آپدیت
  • نسخه 11.6.35
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

BeautyCam - Beautify & AI ArtBeautyCam - Beautify & AI ArtBeautyCam - Beautify & AI ArtBeautyCam - Beautify & AI Art

دانلود برنامه عکس سلفی BeautyCam برای اندروید

BeautyCam _بیوتی کم!عنوان یک برنامه بسیار کاربردی و جذاب در زمینه دوربین سلفی عکاسی،توسط Meitu (China) Limited می باشد. یکی از محبوب ترین برنامه های دوربین سلفی در بین کاربران می باشد. اگر می خواهید به عکس های خود زیبایی ببخشید این برنامه قطعا برایتان پر کاربرد است. با نصب این برنامه از ویژگی های زیادی در زمینه زیبایی عکس سلفی،استفاده کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا بهترین عکس ها را از خود بگیرید. امتیاز به دست آورده این برنامه در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز است.

شما با استفاده از برنامه بیوتی کم می توانید زیبایی عکس های خود را دوچندان برابر کنید. این برنامه به عکس های شما کیفیت می بخشد و تمام عیب های عکس شما را نظیر،نور،مشکلات پوستی،آرایشی و…برطرف می کند. شما می توانید با استفاده از امکانات این برنامه تغییراتی در عکس های خود ایجاد کنید. مثلا شما می توانید زاویه عکس خود را تغییر دهید. با استفاده از این قابلیت می توانید عکس های تمام قد را با تغییر زاویه ویرایش کنید. برنامه دارای استایل های فوق العاده مانند یلترها و افکت های جذاب است که شما با یک کلیک ساده می توانید افکت های مختلف را روی تصویر خود ایجاد کنید. علاوه بر ثبت عکس و ویرایش آن شما می توانید با استفاده از این اپ ویدیوهای مختلفی نیز ضبط کنید. یکی دیگر از برنامه هایی که بسیار محبوب است در این زمینه B612 می باشد.

با استیکرها و گیف های متنوع با هر موضوعی که می خواهید،می توانید عکس ها و ویدئوهای خود را فانتزی و زیبا کنید. علاوه بر اینها ویژگی های زیادی این برنامه دارد که با نصب آن متوجه خواهید شد. برنامه بیوتی کم دوربین زیبایی بی نظیر برای ثبت تصاویر و سلفی هایی فوق العاده شما می باشد. پس اگر علاقه زیادی به عکس برداری از خود به صورت سلفی دارید این برنامه را از دست ندهید. برنامه را نصب کنید و از افکت ها و فیلتر های متنوعی استفاده کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

BeautyCam - Beautify & AI Art
برنامه BeautyCam - Beautify & AI Art توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *