خانه » بازی » شبیه سازی » Dragons: Rise of Berk – بازی شبیه سازی «ظهور برک» اندروید!

Dragons: Rise of Berk – بازی شبیه سازی «ظهور برک» اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Dragons: Rise of Berk
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Dragons: Rise of Berk برای اندروید

Dragons: Rise of Berk – اژادر: ظهور برک!عنوان یک بازی بسیار جذاب شبیه ساز و اکشن از استودیوی بازیسازی Ludia Inc برای سیستم عامل اندروید می باشد. از روی نسخه دوم انیمیشن معروف چگونگی آموزش اژدها طراحی شده است. شخصیت های اصلی انیمیشن همانند Hiccup و Toothless هم در بازی حضور دارند. در این بازی شما باید پادشاهی برای خود بسازید و از پادشاهیتان در برابر حمله های دشمنان مرموز محافظت کنید. امتیاز به دست آورده بزای در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه بازی شما باید برک خود را بسازید و اژدهایان مورد علاقه خود را پرورش دهید و آن ها را تعلیم دهید. اژدهایی که شما آن ها را تعلیم می دهید، در بسیاری از کار های دهکده به کمکتان می آیند و کار شما را آسان می کنند. در بازی ۱۸ نوع اژدها با نژاد های مختلفی وجود دارند و انتخاب آن بر عهده بازیکن است. روش تعلیم اژدها بسیار مهم است و باید به درستی آن ها را تعلیم دهید. در غیر این صورت صدمات جبران ناپذیری را به محیط وارد میکنند .به جمع شخصیت های بازی مانند بی دندان،سکسکه و…بپیوندید و از دهکده برک در برابر تهدید ها محافظت کنید. اگر به بازی های اژدهایی علاقه دارید،عناوین Rise of the Kings ،Blades of Brim را هم دانلود کنید قطعا بازی را دوست خواهید داشت.

سرزمین های عجیب و کشف نشده را در دنیای یزرگ وایکینگ را کشف کنید. به متحدان خود ملحق شوید و از دهکده خود در برابر غریبه های اسرار آمیزی که صلح را در برک تهدید می کند محافظت کنید. اژدهایان خود را به درستی تعلیم دهید تا به شما یاری برسانند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است
2 – دیتای بازی حدود 2000 مگابایت است که با خود گوشی دانلود میشود
3 – برای اجرای بدون مشکل بازی اگر برنامه تقلب در بازیها مثل لاکی پچر نصب دارید حذف کنید
4 – زین پس همیشه اخرین نسخه بازی را همزمان با انتشار از همین صفحه دریافت کنید.
5 – در صورت آماد شدن مود برای ورژن جدید به جعله دانلود اضافه می گردد – در این زمینه سوال نفرمایید.

Dragons: Rise of Berk
بازی Dragons: Rise of Berk توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *