خانه » بازی » استراتژی » Rise of the Kings – بازی استراتژیک-مولتی‌پلیر طلوع پادشاهان اندروید!

Rise of the Kings – بازی استراتژیک-مولتی‌پلیر طلوع پادشاهان اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Rise of the Kings
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

Rise of the KingsRise of the KingsRise of the KingsRise of the Kings

دانلود بازی استراتژیکی Rise of the Kings برای اندروید

Rise of the Kings  – طلوع پادشاهان! عنوان یک بازی استراتژیکی بسیار  جذاب که توسط هنگ کنگی ONEMT برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در این بازی باید به سرزمین های باستانی و افسانه ای بروید. سرزمین هایی که سال هاست درگیر جنگ و اشقتگی هستند. مردم این سرزمین ها در این سال ها هیچوقت آرامش و اسودگی نداشتند. همه خود را پادشاه می دانند و برسر پادشاهی باهم نبرد می کنند. حال شما در نقش یکی از همین پادشاهان هستید،باید وارد جنگ و نبرد با دیگر پادشان شوید. امتیاز به دست آوردهر بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما با دنیای پر تلاطم و آشفتگی افراد زیادی رو به رو می شوید. در این سرزمین متاسفانه هر فردی خود را پادشاه می خواند. این عدم تفاهم و تک روی و خودخواهی افراد باعث شده تا چندین پادشاهی مختلف با یکدیگر وارد جنگ های طولانی مدت شوند. همین جنگ ها موجب آشفتگی و آشوب زندگی افراد شده است. حال شما در نقش گروهی از این افراد هستید که باید با قهرمانی خود در جنگ ها امپراطوری خود را بنا کنید. اگر به بازی های امپراطوری و جنگ علاقه دارید،بازی را هم War and Order نصب کنید،حتما این بازی برایتان بسیار جذاب خواهد بود.

این جنگ ها آنقدر بزرگ است که،موجودات افسانه ای مثل اژدهای آتشی و.. به این سرزمین آمده اند. پس دست به کار شوید و امپراطوری خودتان را بنا کنید. مردم را از این تلاطم نجات دهید و ارامش را برای مردم خود فراهم کنید. رقیب های دیگر را نابود کنید و نگذارید که صاحب امپراطوری شوند. این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز است و شما را مجذوب خود می کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Rise of the Kings
بازی Rise of the Kings توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *