خانه » بازی » شبیه سازی » Drive and Park – دانلود بازی شبیه ساز رانندگی کن و پارک کن + مود

Drive and Park – دانلود بازی شبیه ساز رانندگی کن و پارک کن + مود

آپدیترایگان
Drive and Park
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

Drive and ParkDrive and ParkDrive and ParkDrive and Park

دانلود بازی شبیه ساز Drive and Park برای اندروید

Drive and Park – رانندگی کن و پارک کن!عنوان یک بازی سرگرم کننده و جذاب در دسته بازی های شبیه ساز،از استودیوی بازی سازی SayGames برای سیستم عامل اندروید می باشد. این استودیو بازی های زیادی را مانند Battle Disc ، HellCopter، تولید کرده است. استودیو با ارائه گیم پلی های جذاب و بی نظیر توانایی خود را در تولید بازی و … ثابت کرد. این بازی جذاب به صورت مرحله ای است و شما یک ماشین را در اختیار دارید و باید به رانندگی بپردازید و ماشین خود را در محل های که برای پارک است پارک کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی مرحله ای،پس از گذر از مرحله شما امتیاز ها و پاداش هایی را به دست می آورید. شما باید کنترل یکی از ماشین ها را بر عهده بگیرید و درشهر به رانندگی بپردازید. در قسمتی از شهر ممکن است جای پارک باشد،شما باید ماشین خود را پارک کنید تا امتیاز به دست بیاورید. پارک ماشین درجاهای تنگ و چالش فرسا شما را به چالش می کشد. اما به این سادگی نیست که شما به راحتی بتوانید ماشین را پارک کنید. اگر به ماشین های دیگربرخورد کنید،توجه پلیس را جلب می کنید و مجبور میشوید آن مرحله را از اول آغاز کنید. با هر پارک موفق امتیاز به دست می اورید. وقتی امتیاز به دست بیاورید،می توانید به مراحل بعدی راه پیدا کنید. پس از موفقیت در هر مرحله می‌ توانید به صورت رندوم یک ماشین به دست بیاورید.

ماشین ها بسیار متفاوتی در بازی وجود دارد که،با توجه به ویژگی ها و کاراکتر هایی که دارند، امتیاز هایی که دریافت می کنند متفاوت خواهد بود. رفته رفته که امتیاز بیشتری به دست می آورید می توانید ماشین تان را ارتقاء دهید. در این صورت شانس پیروزی شما در بازی بیشتر می شود. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Drive and Park
بازی Drive and Park توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *