خانه » بازی » آرکید » دانلود No Humanity 8.6.1 – بی رحم : سخت‌ترین بازی جهان برای اندروید + مود

دانلود No Humanity 8.6.1 – بی رحم : سخت‌ترین بازی جهان برای اندروید + مود

آپدیترایگان
No Humanity - The Hardest Game
  • آپدیت
  • نسخه 8.6.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی مهیج No Humanity  در فراروید!

موضوع بازی:

No Humanity یک عنوان جذاب و هیجان انگیز از از Sweaty Chair Studio می باشد. این بازی پر از هیجان و استرس است. در این بازی شما پس از نابودی زمین تنها باز مانده در زمین در یک سفینه هستید. باید بتوانید خود را از موانع در امان نگه دارید و از ان ها عبور کنید. در اطرافتان همه چیز سعی می کنند تا شما را از بین ببرند. باید نسبت به تمام اتفاق ها و موانع سریع عکس العمل درستی نشان دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی No Humanity بسیار چالش برانگیز و ساده می باشد. شما باید با لمس روی صفحه شخصیت خود را حرکت دهید. در بازی شما فقط یک سفینه را دارید که بتوانید در مخفی شوید و خود را از دست گلوله، لیزر، هیولا و چیزهای عجیب و غریب دیگر نجات دهید. هر چند ثانیه یک بار موجودات عجیبی در صفحه ظاهر می شوند که هر کدام از آن ها رفتار متفاوتی دارند. به همین دلیل بسیار مراقب باشید. در طول بازی موانع و مسیر های پر پیچ و خم بسیار زیادی وجود دارد که باید بتوانید ان ها را پشت سر بگذارید. باید بسیار مراقب باشید چون که اگر به یکی از موانع برخورد کنید بازی از اول شروع می شود.

بازی No Humanity بصورت آفلاین است اما رکوردهای شما در طول بازی ثبت می شود پس از هربار بازی با اتصال به اینترنت می توانید جایگاه خود را در مقایسه با دیگر کاربران در مشاهده کنید. همچنین برای بازیکنان امکان ضبط گیم پلی و به اشتراک گذاری ان وجود دارد. گیم پلی بی پایان است که همین باعث می شود شما را مجبور به زنده ماندن تا زمانی که ممکن است میکند.

جمع بندی:

همچین بازی دارای گرافیک عالی و صداگذاری مهیج و جذاب است که جذابیت بازی را دو چندان می کند. شما می توانید بازی جذاب بی رحم را از فراروید دریافت گنید.

No Humanity - The Hardest Game
بازی No Humanity - The Hardest Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *