خانه » بازی » آرکید » Ice Scream 1 – بازی آرکید-ماجراجویی ترسناک جیغ‌یخی 1 اندروید + مود

Ice Scream 1 – بازی آرکید-ماجراجویی ترسناک جیغ‌یخی 1 اندروید + مود

آپدیترایگان
Ice Scream 1
  • آپدیت
  • نسخه 1.2.4
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Ice Scream 1Ice Scream 1Ice Scream 1Ice Scream 1

7هم اکنون دانلود بازی ترسناک Ice Scream 1 در فراروید!

موضوع بازی:

Ice Scream 1  یک بازی ماجرایی و آرکید با المان های بازی ترسناک و هیجانی است. این بازی از استودیوی اسپانیایی Keplerians Horror Games می باشد. داستان بازی این است که، یک بستنی فروش وحشتناک مرموز به اسم Rod است. به نظر می اید خیلی با بچه ها و صمیمی است. اما اینطور که نشان می دهد نیست. به هرحال اون یک نقشه شیطانی دارد و تو باید بفهمی که او چه نقشه ای دارد و هدفش چیست. تنها چیزی را که می دانی این است که، بچه ها را سوارِ وَن بستنی فروشی میکند، اما نمیدانید که بعدش کجا میرود. تو باید سر از کار این بستنی فروش در بیاوری. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

حالا این شما هستید که در بازی Ice Scream 1 باید به سراغ نجات دوست خود از دست این آدم روان پریش و ترسناک که Rod نام دارد بروید. شما در پشت ماشین یا همان ون او سوار میشوید و تعقیبش می کنید تا بتوانید جای بچه ها را پیدا کنید. او دوست شما را به محض دزدیدن به مکانی نامشخص می برد و مجدداً به همان مکان باز می گردد. برای اینکه سر از کارهای او بیاورید و مکان نگهداری دوست خود را بفهمید باید به طور مخفیانه سوار ون Rod شده و به مکان هایی که او می رود بروید تا این مکان ها را بررسی کنید.
همچنین با این کار به  دوست خود می رسید. اینطور که پیداست این بستنی فروش یک سایکوپث می باشد و ممکن است پیش از این هم چندین شخص دیگر را دزدیده باشد. شما باید هر زمانی که این شخص سوار ون خود می شود و به نقاط دیگر می رود در پشت ون او پنهان شوید و به دیگر مکان ها بروید. بعد از اینکه او از ماشین پیاده شد شما هم با سکوت از ماشین پیاده شوید، و او را آرام و بدون سر و صدا تعقیب کنید تا اطلاعات لازم را به دست بیاورید. باید بسیار مراقب باشید تا شما را گیر نیندازد.

جمع بندی:

اگر شما هم به دنبال بازی هیجانی و یک ماجراجویی جالب هستید! بازی Ice Scream 1 را از فراروید دانلود کنید و لذت یک بازی هیجانی را تجربه کنید.

Ice Scream 1
بازی Ice Scream 1 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *