خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Jumanji: Epic Run مود اندروید

دانلود بازی Jumanji: Epic Run مود اندروید

آپدیترایگان
Jumanji: Epic Run
  • آپدیت
  • نسخه 1.8.7
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 71% 71%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماجراجویانه Jumanji: Epic Run در فراروید!

موضوع بازی:

Jumanji: Epic Run یک بازی ماجراجویانه و منحصر به فردا و هیجان انگیز است. این بازی عالی از استودیوی Crazy Labs by TabTale مخصوص دستگاه های اندروید است. در بازی شخصی به اسم Falcon Jewel گم می شود و شما باید به دنبالش بگردید و او را پیدا کنید. از کفتارهای زوزه کش فرار کنید، از کوه ها بالا برید، به بهمن ها برخورد نکنید، از آبشار های خطرناک سقوط آزاد کنید، و هرکسی رو که سر راهتون قرار داره شکست بدهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

این بار نوبت دکتر بریو استون (Bravestone)  است و و قرار است به دنیای جومانجی برویم و جنگل را به آتش بکشیم. Jumanji در خطر است. جواهر مقدس Falcon Jewel گم شده و برگرداندن آن بر عهده شماست. با فرار و جلوگیری از برخورد به بهمن، سقوط از آبشارهای کشنده و شکست دادن هر کسی که در مسیر شماست به هدف خود برسید. به سمت جلو پیش برید و با دشمنانتون بجنگید، از حیوانات رم کرده فرار کنید، از صخره های خطرناک بالا برید، و از آبشار های بزرگ شیرجه بزنید. بپر، شنا کن، سریع حرکت کن، سر بخور و به دویدن ادامه بده تا جواهر مقدس رو پس بگیرید.

آواتار خود را از بین شخصیت های مختلف در بازی Jumanji: Epic Run مثل دکتر Smolder Bravestone و Franklin “Mouse” Finbar، Ruby Roundhouse یا پروفسور Shelly Oberon انتخاب کنید. از مهارت های ویژه هر شخصیت استفاده کنید و در نبردهای دائمی با سایر دشمنان آنها را شکست دهید و اجازه ندهید کسی در مسیر شما قرار بگیرد. در طول سفر خود ، یو پی اس های قدرت را جمع آوری کنید. محیط های جدید را باز کنید و از لباس های شگفت انگیز استفاده کنید تا به مراحل بعدی صعود کنید

جمع بندی:

همانطور که گفتیم این بازی ماجراجویانه است و باید بتوانید جواهر مقدس را پس بگیرید. شما می توانید این بازی دوست داشتنی را از فراروید دانلود کنید.

Jumanji: Epic Run
بازی Jumanji: Epic Run توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *