خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Zombie Idle Defense مود اندروید

دانلود بازی Zombie Idle Defense مود اندروید

آپدیترایگان
Zombie Idle Defense
  • آپدیت
  • نسخه 2.5.2b1
  • اندروید 7.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی چالشی Zombie Idle Defense در فراروید!

موضوع بازی:

Zombie Idle Defense یک بازی هیجانی و تفننی مبارزه با زامبی ها است. این بازی از استودیوی سنگاپوری ONESOFT است که، معمولا به ساخت بازی های ارکید اعلاقه دارد. در این بازی به دنیای آخر الزمان سفر می کنید که بیشتر جمعیت جهان به زامبی های وحشی تبدیل شده اند. شما به همراه گروهی از بازماندگان، باید ازخودتان در برابر امواج بی پایان دشمن دفاع کنید. تقریبا مانند بازی های بقا و تلاش برای زنده ماندن و زندگی کردن است. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Zombie Idle Defense یک بازی استراتژی هیجان انگیز و فوق العاده است. ساعت ها لذت واقعی را برای شما به ارمغان می آورد. به شما این امکان را می دهد که یک گیم پلی جذاب را تجربه کنید و ساعت ها به ان مشغول شوید. در این بازی شما در یک دنیای پسا آخرالزمانی قرار دارید که بیشتر جمعیت جهان به زامبی های وحشی تبدیل شدند. شما باید به همراه گروهی از بازماندگان از خودتان در حمله های بی پایان و بی رحمانه دشمن دفاع کنید. برای دفاع از خود، اسلحه های مناسب برای قهرمانان خود را انتخاب کنید.

برای روبه رو شدن با دشمنان سرسخت و حرفه ای آماده شوید. هر سطح از بازی Zombie Idle Defense متشکل از چندین حمله از زامبی ها است. هر حمله بعدی یک آزمایش جدی از مهارت های استراتژیک و آموزش های شما است. پس باید در حمله ها به خوبی مهارت های خود را به کار بگیرید. در اینجا همه انسان ها در معرض انقراض هستند. تمام دنیا را زامبی های وحشی فرا گرفته است. باید هرچه سریع تر بجنبید و دست به کار شوید. شما باید خود را تقویت کنید و در برابر حملات ایستادگی کنید.

جمع بندی:

یک بازی جذاب اکشن و در سبک بقا است. بازی Zombie Idle Defense یک گزینه بسیار عالی برای علاقه مندان به این دسته از بازی ها هستند. شما می توانید این بازی را از فراروید دریافت کنید.

Zombie Idle Defense
بازی Zombie Idle Defense توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *