خانه » بازی » آرکید » Run of Life – بازی آرکید سرگرم‌کننده آفلاین “مسیرزندگی” اندروید + مود

Run of Life – بازی آرکید سرگرم‌کننده آفلاین “مسیرزندگی” اندروید + مود

آپدیترایگان
Run of Life
  • آپدیت
  • نسخه 2.6.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Run of Life برای اندروید

Run of Life _مسیر زندگی!عنوان یک بازی آرکید بسیار جذاب که توسط استودیو بازی سازی VOODOO Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. این استودیو خالق بازی های زیادی از جملهCrowd City، Gold Rush، Dune، Sky Roller، Flappy Dunk، Draw Climber و … می باشد. در این بازی شما کنترل یک فردی را به عهده دارید که، تلاش می کند یه زندگی خوبی را برای خود رقم بزند و به بهشت برسد. در این مسیر شما چالش های مختلفی دارید و باید از مراحل به خوبی بگذرید. امتیاز بازی در گوگل پلی 3.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

هدف شما در این بازی این است که به بهشت برسید. حال برای اینکه بتوانید در بازی به بهشت برسید،باید یک سری از آیتم هایی که موجب فرسودگی و افزایش سن شما می شود دوری کنید. به جای ان باید به دنبال یک سری از آیتم هایی بروید که،سن شما را کم کند و مانع از کهولت سن شما شود. از ویژگی جذاب بازی که حس واقعی بودن را به شما می دهد این است که،با بالا و پایین رفتن سن تان، کاراکتر شما هم از لحاظ ظاهری تغییر می کند و ظاهر نوزاد، کودک، جوان، مرد بالغ، و مرد کهن سال، را به خودش می گیرد.  شما می توانید با توجه به جنیست خود و یا به دلخواه کاراکتر زن یا مرد را هم برای خودتان انتخاب کنید.

شما در هر مرحله از بازی بلوک های عمری دارید که این بلوک ها بسیار مهم هستند. بلوک های عمر اصلی ترین چالش شما در بازی  هستند. در بالای بلوک های عمر شما یک عدد وجود دارد و مطابق با آن عدد، سن شما افزایش پیدا می کند. شما باید تلاش کنید تا بلوک هایی عبور کنید که، عدد کمتری دارند تا سن تان افزایش پیدا نکند.

آیتم هایی در بازی وجود دارد که برایتان سلامتی و کاهش سن شما مفید هستند. این آیتم ها شامل کرم مرطوب کننده، آب معدنی، و … می باشد. اگر بتوانید آنها را به دست بیاورید عمرتان کم می شود و می توانید به بهشت برسید. ممکن است بعضی از این آیتم ها هم فریب دهنده باشند و شما را گول بزنند. مثلا جای اینکه عمرتان را کاهش دهند آن را افزایش می دهند و شما را غافلگیر می کنند. این بازی بسیار جذاب و متفاوت است و شما را سرگرم می کند اکنون می توانید سخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Run of Life
بازی Run of Life توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *