خانه » بازی » مسابقه » Racing in Car 2023 – بازی شبیه‌سازی‌ رانندگی مسابقه‌ماشین‌ها + مود

Racing in Car 2023 – بازی شبیه‌سازی‌ رانندگی مسابقه‌ماشین‌ها + مود

آپدیترایگان
Racing in Car 2021
  • آپدیت
  • نسخه 3.1.2
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

Racing in Car 2021Racing in Car 2021Racing in Car 2021Racing in Car 2021

دانلود بازی Racing in Car 2023 برای اندروید

Racing in Car 2023  – مسابقه ماشین ها! عنوان یک بازی خوش ساخت ماشینی بسیار جذاب از خوش ساختی از استودیوی Studio WW Games می‌باشد. این بازی شبیه ساز رانندگی است و شما به عنوان یک راننده ای هستید که باید در خیابان ها به گشت و گذار و رانندگی بپردازید. همچنین شما می‌توانید در مسابقات شرکت کنید و از بازی لذت ببرید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 می باشد.

در این بازی جذاب شما می توانید به صورت آزادانه و تفریحی در سطح شهر و خیابان های رفت و آمد کنید و یا در مسابقات خیابانی خلافی شرکت کنید.‌ در این بازی نه تنها شما بازی می کنید، بلکه رانندگی را میاموزید. این بازی شبیه ساز تقریبا شبیه به محیط واقعی است و شما احساس می‌کنید که سوار ماشین واقعی خود در شهر هستید. بازی دارای مکان های متفاوتی است که شما می توانید در هرکدام بازی کنید و از بازی لذت ببرید. علاوه بر آن بازی حالت های متفاوتی دارد و یکی از حالت های این بازی بی پایان بودن بازی است. قطعا این بازی یک تجربه بسیار خوب برای امادگی برای رانندگی واقعی است. اگر به بازی های شبیه ساز رانندگی علاقه مند هستید،بازی Car Parking Multiplayer را هم نصب کنید قطعا جذب بازی خواهید شد.

این بازی شبیه ساز رانندگی واقعی است و شما یک محیط واقع گرایانه را تجربه می کنید. در این بازی شما می توانید ماشین های مختلفی را خریداری کنید و آن ها را اسپرت کنید و شخصی سازی کنید. یکی از بخش های بازی تیونگ است که شما می توانید بخش داخلی و خارجی ماشین خود راشخصی سازی کنید. شما همچنین می توانید از نظر فنی هم ماشین ها را ارتقاء دهید. بازی نسبت به حجمی که دارد از گرافیک عالی برخوردار است. صداگذاری بازی بسیار شبیه به واقعیت است و همه چیز به طور واقع گرایانه ای است. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی را از فراروید دانلود کنید.

Racing in Car 2021
بازی Racing in Car 2021 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *