خانه » بازی » مسابقه » Top Speed – دانلود بازی درگ تاپ اسپید-سرعت نامحدود اندروید + مود

Top Speed – دانلود بازی درگ تاپ اسپید-سرعت نامحدود اندروید + مود

آپدیترایگان
Top Speed: Drag & Fast Racing
  • رای: 15
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Top Speed برای اندروید

Top Speed: Drag & Fast Racing – سرعت بی نهایت (تاپ اسپید): درگ و مسابقات سری!عنوان یک بازی ماشینی بسیار جذاب و هیجان انگیز از از استودیوی مطرح T-Bull برای سیستم عامل اندروید می باشد. تاپ اسپید یکی از بهترین بازی ها در سبک بازی های ماشینی می باشد. در این بازی ماشین های مختلفی وجود دارد که می توانید از بین این همه ماشین خفن و سرعتی یکی را انتخاب کنید و وارد مسابقات با سایر ماشین ها شوید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی بیش از 100 ماشین مختلف وجود دارد که می توانید به دلخواه یکی را انتخاب کنید و وارد مسابقات مافیایی  هیجان انگیز شوید.پشت ماشین بشینید و پای خود را روی کلاچ بگذارید و با سرعت برانید. شما می توانید ماشین خود را به هر گونه ای که که دوست دارید تقویت کنید و آن را شخصی سازی کنید. رنگ خودرو، رینگ ، رنگ شیشه ، چرخ ها و … را تغییر دهید و ماشینتان را اسپرت کنید. قدرت موتور ماشین  را بالا ببرید، دنده و ماشین را تقویت کنید و از نیتروژن برای سرعت بشتر استفاده کنید. در انواع مکان ها و محیط های مختلفی به رانندگی بپردازید و از آن لذت ببرید. صدای اگزوز ماشین ها به طور واقعی می باشد که هیجانی بی نظیر را به شما القا خواهند می کند. اگر از علاقه مندان به بازیهای سبک درگ هستید،بازی تاپ اسپید را هم دانلود کنید.

بازی دارای گرافیک فوق العاده جذاب است که قطعا شما را مجذوب خود می کند. بازی بسیار جذاب است که شخصی سازی شده و شما می توانید ماشین خود را شخصی سازی کنید و آن را مجهز کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی ماشینی جذاب را از فراروید دانلود کنید.

Top Speed: Drag & Fast Racing
بازی Top Speed: Drag & Fast Racing توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *