خانه » بازی » شبیه سازی » Car Parking Multiplayer – بازی شبیه سازی پارک کردن ماشین + مود

Car Parking Multiplayer – بازی شبیه سازی پارک کردن ماشین + مود

آپدیترایگان
Car Parking Multiplayer
  • رای: 99
  • نظر: 1
محبوبیت 88% 88%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماشینی Car Parking Multiplayer در فراروید!

Car Parking Multiplayer یک بازی بسیار جذاب شبیه ساز از استودیو بازی سازی olzhass می باشد. در این بازی همانطور که از نام ان مشخص است شما راننده ماشینی هستید و باید ماشین را در جاهایی که مشخص شده است پارک کنید. علاوه بر ان شما می توانید در خیابان های شهر ازادانه رانندگی کنید و یا به مسابقه و ماموریت های موجود در بازی بپردازید. این بازی با توجه به حالت هایی که دارد بسیار سرگرم کننده است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی Car Parking Multiplayer ماشینی بیش از 70ماشین متنوع وجود دارد که،شما می توانید از ان ها استفاده کنید. با ماشین خود ماموریت های موجود در بازی را انجام دهید و پاداش دریافت کنید. همچنین با پارک کردن ماشین در جاهای مشخص هر قسمت از شهر شما پاداش و سکه دریافت می کنید. علاوه بر این ها می توانید با شرکت در مسابقه ها هیجان بازی را دوچندان کنید. با سرعت بالا از بین ماشین ها لایی بکشید و از ان ها جلو بزنید. شما می توانید قبل از وارد شدن در مسابقات به صورت ازادانه در شهر رانندگی کنید و مهارت های خود را در رانندگی افزایش دهید و سپس وارد مسابقات شوید.

این بازی دارای کیفیت و گرافیک بسیار بالایی است. همه چیز با توجه به کوچیک ترین جزئیات طراحی شده است. شما با ورود به بازی و دیدن ماشین ها متوجه می شوید که چقدر همه چیز به واقعیت نزدیک است. خیابان ها،نمای ساختمان ها،و… همه چیز نزدیک به واقعیت است. اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های ماشینی هستید،ما به شما این بازی جذاب و متفاوت را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید بازی شبیه سازی پارک کردن ماشین را از فراروید دریافت کنید.

Car Parking Multiplayer
بازی Car Parking Multiplayer توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. سکه ها بینهایته؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *