خانه » بازی » مسابقه » APEX Racer – بازی مسابقه‌ای پیکسلی “راننده حرفه‌ای” اندروید + مود

APEX Racer – بازی مسابقه‌ای پیکسلی “راننده حرفه‌ای” اندروید + مود

آپدیترایگان
APEX Racer
  • آپدیت
  • نسخه 0.7.15
  • اندروید 8.0
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

APEX RacerAPEX RacerAPEX RacerAPEX Racer

دانلود بازی ماشینی APEX Racer برای اندروید

APEX Racer – راننده حرفه ای! عنوان یک بازی ماشینی مسابقه ای بسیار جذاب از از استودیوی نوپای انگلستانی PIXELDEV GAMES برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در این بازی باید به مسابقه با دیگر ماشین ها بپردازید و با پیروزی در هر کدام از مسابقات پاداشی خواهید گرفت. شما با پاداشی که از هر مسابقه بدست می آورید می توانید ماشین های بهتر و جدید تری را خریداری کنید. پس ماشین خود را بردارید و وارد مسابقات شوید. تمام مهارت های خود را بکار بگیرید تا بتوانید به خوبی بازی کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما وارد دنیای مسابقات خیابانی درگ می شوید و با ماشین های اسپرت و مسابقه ای معروف در این رقابت های جذاب شرکت کنید. این بازی دارای طیف گسترده‌ای از ماشین هایلایسنس شده از کمپانی‌های مشهور است که هر کدام ویژگی‌ها و هندلینگ منحصر به فرد خود را دارند. شما هر نوع ماشینی را بخواهید چه اسپورت چه چابک را ترجیح دهید یا ماشین‌های عظیم و قدرتمند،بازی انواع متفاوتی از وسیله نقلیه را دارد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا سبک مسابقه‌ای دلخواه خود را پیدا کنند. در بخش شخصی سازی بازی شما می توانید ماشین خود را یا آپدیت کنید و آن را تقویت یا اسپورت کنید. ماشین خود را قدرتمند سازید تا در مسابقات پیروز شوید و راحت تر مرحله ها را بگذرانید. یکی از بازی های مسابقه ای بسیار جذاب دیگر،بازی CSR 2 می باشد.

بازی کنترل‌های بهینه و دقیقی را دارد. گرافیک چشم نواز و عالی بازی قطعا از ویژگی های جذاب بازی می باشد که هزاران طرفدار در دنیا را جذب کرده است. پس بازی را دانلود کنید و ساعت‌ها مشغول بازی شوید و حود را سرگرم کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی فقط روی دستگاه های 64 بیتی arm64-v8a با حداقل اندروید 8.0 به بالا قابل نصب و اجرا است.
  2. در نسخه مود به بخش فروشگاه بروید و یک آیتم خریداری کنید تا پول شما بی نهایت شود.
APEX Racer
بازی APEX Racer توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *