خانه » بازی » مسابقه » Beach Buggy Racing 2 2023 – بازی رسینگ “مسابقات‌ساحل2” اندروید

Beach Buggy Racing 2 2023 – بازی رسینگ “مسابقات‌ساحل2” اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Beach Buggy Racing 2
  • آپدیت
  • نسخه 2023.09.08
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماشینی Beach Buggy Racing 2 برای اندروید

Beach Buggy Racing 2 _ ماشین سواری در ساحل2! عنوان یک بازی ماشینی بسیار جذاب و البته محبوب در بین کاربران از سوی استودیوی بازیسازی Vector Unit برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما به لیگ مسابقات ماشین سواری ساحلی می روید و با رانندگان و ماشین هایی از سراسر جهان باید رقابت کنید. در این نسخه از بازی باید با اهرام مصر، قلعه های پر از اژدها، لاشه های کشتی دزدان دریایی و آزمایشگاه هایبیولوژیکی بیگانه مسابقه دهید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما باید در بازی یک انبار از سلاح های گرم مختلفی را جمع آوری کنید و ارتقاء دهید. رانندگان جدید استخدام کنید، یک گاراژ پر از اتومبیل جمع آوری کنید و برای رسیدن به بالای لیگ مسابقه دهید. بازی دارای بیش از 45 آیتم مختلف مثل رعد زنجیره ای، تایر کلوچه ای، عصاره تقویتی و زنبورهای قاتل است. علاوه بر اینها بازی دارای بیش از 40 ماشین خاص با امکان سفاشی سازی ان ها وجود دارد. حالت مختلف در بازی مثل مسابقه رد تایرگذاری روزانه، مسابقه تک به تک، تورنومنت های هفتگی و مسابقات معمولی اشاره کرد. همه اینها در کنارهم موجب تولید یک بازی بسیار جذاب شده اند.

در بازی بیش از ۴ ماشین برای انتخاب وجود دارد که می توانید با ان ها وارد مسابقات شوید. علاوه بر ماشین های‌ متنوع،‌ شخصیت های مختلفی هم دربازی حضور دارند که می توانید از بین انها یکی را برای بازی انتخاب کنید. شما با این بازی،یک بازی مسابقه ای جذاب بسیار جذاب را با طراحی بسیارعالی و گیم پلی اسان اما جذاب تجربه می کنید. بازی دارای گرافیک سه بعدی بسیار خوبی است که می تواند شما را مجذوب خود کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه : بازی برای اجرا به اتصال اینترنت نیاز دارد.

Beach Buggy Racing 2
بازی Beach Buggy Racing 2 توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *