خانه » بازی » مسابقه » Stock Car Racing – بازی رسینگ مسابقات اتومبیل‌رانی اندروید + مود

Stock Car Racing – بازی رسینگ مسابقات اتومبیل‌رانی اندروید + مود

آپدیترایگان
Stock Car Racing
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی مسابقه ای Stock Car Racing برای اندروید

Stock Car Racing _رسینگ مسابقات اتومبیل‌رانی! عنوان یک بازی جذاب مسابقه ای از استودیوی بازی سازی Minicades Mobile برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی جذاب شما باید از بین ماشین های مختلفی که در بازی وجود دارد، یکی را انتخاب کنید و به مسابقه با ماشین های دیگر بروید. بهترین ماشین را انتخاب کنید و تمام مهارت هایی که در رانندگی دارید را به نمایش بگذارید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی یک گیم پلی آرکیدی دارد و هیجان رقابت های نفس گیر را برای شما به ارمغان می آورد. در این بازی مهارت شما را در رانندگی در مسیر های پر پیچ و خم به چالش می کشد. اگر شما هم از تجربه سرعت و هیجان لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه رقابت‌هایی پرهیجان و جذاب را از دست ندهید. در این بازی تعداد 18 نوع ماشین مختلف وجود دارد که هر کدام به نوبه خود بهترین هستند. با امتحان و رانندگی با هریک از ماشین ها می توانید نقاط قوت و یا ضعف آن را شناسنایی کنید. شما می توانید به رقابت با دیگر پلیرها در سراسر دنیا بروید و از تجربه این مسابقات لذت ببرید. یکی دیگر از بازی های ماشینی بسیار خفن بازی جی تی کلاب می باشد که شما را به وجد خواهد آورد.

با شرکت در مسابقات چند نفره و ریل تایم در برابر بازیکنان دیگر، پول کسب کنید و با کسب پول در بازی می توانید ماشین خود را ارتقا دهید و یا تعمیر کنید. همچنین می توانید با باز کردن مسیرهای جدیدتر، جوایز بیشتری کسب کنید. در این بازی شما می توانید در مسابقات چند نفره و ریل تایم در برابر بازیکنان دیگر شرکت کنید و آن ها به رقابت بپردازید. طراحی و سفارشی سازی خودروی خود از بهترین نکات بازی است. علاوه بر آن گرافیک 3D بصری خیره کننده و فیزیک واقع گرایانه بازی بسیار عالی می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Stock Car Racing
بازی Stock Car Racing توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *