خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی جی تی کلاب GT Club – بازی ماشین درگ ریس مود اندروید

دانلود بازی جی تی کلاب GT Club – بازی ماشین درگ ریس مود اندروید

آپدیترایگان
جی تی کلاب: بازی ماشین درگ ریس
  • آپدیت
  • نسخه 1.14.76
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 45
  • نظر: 0
محبوبیت 84% 84%

اسکرین شات ها

نسخه جدید بازی ایرانی جی تی کلاب: بازی ماشین درگ ریس

بازی GT Club: Drag Racing به نسخه جدید آپدیت شد! + مود با مقادیر بینهایت

بازی  ماشین درگ ریس جدید  مود اندروید: یک  بازی  ایرانی و تولید داخلی است. در این بازی تعدادی از ماشین های ایرانی و خارجی با کیفیت عالی  وجود دارد. این ماشین بازی جدید دخترانه و پسرانه است. جی تی کلاب بازی ماشین سواری سرگرم کننده و رقابتی با دیگر  ماشین های رقیب است. محبوب‌ ترین بازی ریسینگ ایرانی شناخته شده و با ماشین بازی های جدید خارجی هم رقابت میکند. بازی جی تی کلاب از بازی های هیجانی که حالت اکشن دارد. این بازی در گوگل پلی امیتاز 4.7 را از 5 به دست اورده.

درباره بازی جی تی کلاب: شما در این بازی خفن و محبوب طعم قدرت و شتاب را احساس میکنید. در این بازی مانند، سایر بازی های  معمولی نیست شما باید تشخیص دهید که در چه موقع، دنده را عوض کنید و از دیگر بازیکنان جلو بزنید. سازندگان بازی حالت ها و مود های مختلفی را برای رقابت در نظر گرفته اند. همین باعث شده که بازی تکراری نشود. بازی به مرور زمان سخت تر و دشوارتر میشود و شما باید ماشین های جدید و قدرتمند را خریداری کنید. ماشین های جدید قابلیت های بیشتری دارد از لحاظ سرعت و… که به شما کمک میکند تا بتوانید برنده شوید. برای خرید یا فروختن ماشین، در نمایشگاه ماشین باید اقدام کنید. مدل های بازی از گرافیک خوبی برخوردار هستند، سازندگان بازی تلاش کردند که با فضاسازی فوق العاده یک محصول بی نقص بسازند.

جمع بندی: میتوان گفت جی تی کلاب از بهترین بازی ماشین سواری در سبک بازی های خود است. این بازی توانسته با گرافیک و صدا گذاری و تنوع در انواع ماشین ها پردانلود باشد. به شدت پیشنهاد میشود که، علاقه مندان به این سبک از بازی  های ماشینی، این بازی را نصب کنند. با این بازی شما حداکثر  سرعت و هیجان  را با انواع ماشین ها تجربه خواهید کرد. بازی در نسخه های اندروید موجود  است. در سایت فرارورید شما میتوانید به صورت رایگان این بازی را دانلود کنید.

جی تی کلاب: بازی ماشین درگ ریس
بازی جی تی کلاب: بازی ماشین درگ ریس توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *