خانه » بازی » مسابقه » دانلود Earn to Die 2 _بازی اکشن “نبرد تا آخرین لحظه 2” اندروید + مود

دانلود Earn to Die 2 _بازی اکشن “نبرد تا آخرین لحظه 2” اندروید + مود

آپدیترایگان
Earn to Die 2
  • آپدیت
  • نسخه 1.4.41
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 77% 77%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن ماشینی Earn to Die 2 برای اندروید

Earn to Die 2 – نبرد تا آخرین لحظه 2!عنوان یک بازی بسیار جذاب اکشن مسابقه ای،از استودیوی Not Doppler کشور استرالیا می باشد. در این سری از بازی شما با یک دنیای آخرالزمانی روبه رو خواهید شد. شما در شرایطی هستید که، آخر دنیا است و مردگانی متحرک را در مسیر جاده ها می بینید. شهر به شهر را باید رانندگی کنید تا بتوانید تمامی زامبی هایی را که در مسیر خود میبینید با ماشینتان زیر بگیرید. زامبی ها موانعی هستند که شما به هدفتان نرسید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

با یک محیط بیابانی آشنا و شهرستان هایی آلوده به زامبی های خطرناک که هر لحظه ممکن است شما را گرفتار خود کنند. شما در این بازی از مسیرهایی عجیب و غریب و ترسناک عبور می کنید که با ترکیب صدای وحشتناک زامبی ها هیجان خاصی را به شما القا می کند.بازی می بخشد. در بازی شما می توانید ماشینتان را از بین یک ماشین اسپورت ، ماشین آتش نشانی ، ماشین بستنی فروشی و یا… انتخاب کنید و آن را سفارشی سازی کنید. علاوه بر آن شما می توانید با اضافه کردن زره های قدرتمند زامبی ها دیگر نمی توانند مقاومت کنند. یکی دیگر از بازیهای جذابی که درسبک بازی زامبی می باشد،بازی Left to Survive است که بسیار مهیج و جذاب است.

در ادامه بازی در این مسیر که شما به رانندگی در جاده های مختلف می پردازید، در این راه مشکل دیگری نیز دارید که سوخت ماشین شما کم می شود و اگر سکه جمع نکنید تمام خواهد شد و نمی توانید ادامه دهید. پس می توانید با جمع آوری سکه ها سوخت خود را افزایش دهید و همچنین از تجهیزات و اسلحه های بهتری برای کشتن زامبی ها استفاده کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Earn to Die 2
بازی Earn to Die 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *