خانه » بازی » مسابقه » دانلود Rude Racers – بازی مسابقه ای “رانندگان خشمگین” اندروید + مود

دانلود Rude Racers – بازی مسابقه ای “رانندگان خشمگین” اندروید + مود

آپدیترایگان
Rude Racers
  • آپدیت
  • نسخه 4.1.11
  • اندروید 8.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Rude Racers برای اندروید

Rude Racers – رانندگان خشمگین! عنوان یک بازی بسیار جذاب و البته اکشن ماشینی،توسط استودیوی Famous Dogg Studios برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما در نقش راننده ای هستید که در رقابت هایی ماشین سواری خشن شرکت می کنید. این رقابت ها مثل هر مسابقه ماشین سواری بسیار خفن و قطعا تجربه جدیدی را برایتان رقم خواهد زد. شما برای این که بتوانید در این مسابقات پیروز باشید باید رقبای خود را از میدان رقابت بیرون کنید.این بازی در گوگل پلی 100 هزار بار به دانلود رسیده است.

این بازی ترکیبی از بازی اکشن و مسابقه ای است. شما برای اینکه بتوانید رقیب های خود را از میدان رقابت بیرون کنید، نیاز به سلاح دارید. یک سلاح سرد در حین مسابقه به شما کمک زیادی می کند. با سلاح خود به رانندگان خشن دیگر نزدیک شوید و به آن ها ضربه بزنید. اگر ضربه های شما محکم و قوی باشند و به اندازه کافی مؤثر باشند رقیب شما از مسابقه حذف می شود. در بازی موانع و دام های زیادی وجود دارد که در قسمت های مختلف مسیر شما قرار دارد. با برخورد ضما به این موانع، شما آسیب می بینید و همچنین سرعت شما کم می شود.

همین باعث می شود تا از رانندگان دیگر عقب بیافتید. در طول بازی شما می توانید تمام حریف های خود را در اطرافتان ببینید. یکی دیگر از بازی های ماشینی اکشن بسیار جذاب Demolition Derby 3 می باشد حتما این بازی را امتحان کنید. گرافیک بازی کارتونی و ساده است اما در حین حال بسیار جذاب می باشد. گیم پلی بازی بسیار روان و آسان است و شما به راحتی  می توانید به آن مسلط شوید. اگر به دنبال یک بازی مسابقه ای ماشین سواری که در عین حال اکشن و هیجان انگیر هم باشد هستید،این بازی بسیار جذاب همان چیزی است که می خواهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Rude Racers
بازی Rude Racers توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *