خانه » بازی » مسابقه » Demolition Derby 3 – بازی ریسینگ «دربی ویران‌گر 3» اندروید + مود

Demolition Derby 3 – بازی ریسینگ «دربی ویران‌گر 3» اندروید + مود

آپدیترایگان
Demolition Derby 3
  • آپدیت
  • نسخه 1.1.103
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماشینی Demolition Derby 3 برای اندروید!

Demolition Derby 3 دربی ویران‌گر 3! یک بازی جدید و جذاب در دسته بازی های ماشین سواری ریسینگ از استودیوی Beer Money Games برای اندروید می باشد. این بازی مسابقه ای بسیار مهیج است و شما را به وجد خواهد اورد. در این بازی شما وارد مسابقه با سایر رقیب ها می شوید و باید تمام تلاش خود را بکنید تا ان ها را از دور خارج کنید. برای اینکار باید ماشین خود را ارتقا دهید. اگر از علاقه مندان به بازی های ماشینی و مسابقه ای هستید،قطعا این بازی نظرتان را جلب خواهد کرد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی Demolition Derby 3 شما می توانید در پیست مسابقه های متفاوتی مسابقه بدهید. وجود لوکیشین ها و پیست های مختلف در بازی موجب تنوع بازی می شود. علاوه بر ان از میان بیش از 15 ماشین مختلف در بازی وجود دارد که شما باید با کسب امتیاز ماشین ها را به دست اورید. هرچه ماشین شما مجهز تر باشد،شما راحت تر می توانید ماشین های دیگر را از مسابقه خارج کنید. این مسابقه ها اکشن و مهیج است و همه به دنبال نابودی یکدیگر هستند پس بسیار مراقب باشید. هر قسمت از ماشینتان را می توانید مجهز کنید و ان را شخصی سازی کنید. رنگ بدنه ماشین،رینگ ها،چراغ ها و… همه را می توانید با توجه به سلیقه خود تغی یر دهید.

از ویژگی های کلیدی بازی Demolition Derby 3 می توان به حالت های مختلف بازی و تنوع ماشین و پیست های مسابقه اشاره کرد. همین ویژگی موجب جذابیت بازی می شود. علاوه بر ان گرافیک و کیفیت بی نظیر بازی شما را شگفت زده می کند. شما می توانید برای دریافت جدیدترین آپدیت بازی و با تعرفه اینترنت مصرفی نیم بها آن را از فراروید دانلود کنید.

Demolition Derby 3
بازی Demolition Derby 3 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *