خانه » بازی » مسابقه » Real Driving School – بازی مدرسه‌ رانندگی‌واقعی اندروید + مود + دیتا

Real Driving School – بازی مدرسه‌ رانندگی‌واقعی اندروید + مود + دیتا

آپدیترایگان
Real Driving School
  • آپدیت
  • نسخه 1.10.28
  • اندروید 7.1
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 60% 60%

اسکرین شات ها

Real Driving SchoolReal Driving SchoolReal Driving SchoolReal Driving School

دانلود بازی ماشینی Real Driving School برای اندروید

Real Driving School _مدرسه رانندگی واقعی! عنوان یک بازی ماشینی مسابقه ای بسیار جذاب از سوی استودیو بازیسازی Qizz برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی جذاب شما با ماشین های بسیار جذاب و متنوعی روبه رو می شوید که می توانید با آن ها به رانندگی بپردازید. شما رانندگی با وسایل نقلیه را به شکلی نزدیک به دنیای واقعی را تجربه می کنید. این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز است که قطعا از آن لذت خواهید برد. با مدرسه رانندگی یک ماشین سواری واقعی و هیجان انگیز را تجربه می کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون  4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما یک سری آموزش‌های عملی و تئوریکی را درباره رانندگی در شهر و جاده را یاد می گیرید. این بازی با آموزش هایی که دارد که باعث می شود مهارت های شما در راندگی رو بهبود پیدا کند. شما به عنوان یک راننده نیمه حرفه ای هستید که باید آموزش ببنید و مهارت های خود را ارتقا ببخشید. تمام تلاشتان را بکنید تا به یک راننده حرفه ای تبدیل شوید. شما با ماشین های مختلفی که دربازی وجود دارد در شرایط آب‌وهوایی مختلفی به رانندگی می پردازید. یکی دیگر از بازیهای جذاب ماشینی می توان به بازی APEX Racer اشاره کرد.

در طول بازی با چالش های زیادی روبه رو می شوید. باید بتوانید با مهارت های خود از این چالش ها بگذرید و از موانع را عبور کنید. پس رانندگی خود را قوی کند و به همه جای شهر بروید و رانندگی کنید. شما امکان رانندگی در دنیای آزاد را دارید و بدون محدودیت می توانید به رانندگی بپردازید. بازی دارای ده‌ها مدل مختلف از اتومبیل‌های روز دنیا است که می توانید با آن ها به رانندگی بپردازید. شما امکان بازی چند نفره را دارید که قطعا هیجان بیشتری را دارد. بازی دارای گرافیک واقع‌گرایانه و کاملا با کیفیت است که شما را مجذوب خود می کند. این بازی را از جذاب را از دست ندهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Real Driving School
بازی Real Driving School توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *