خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود Make More – بازی تفننی-شبیه‌سازی تولید بیشتر اندروید + مود

دانلود Make More – بازی تفننی-شبیه‌سازی تولید بیشتر اندروید + مود

آپدیترایگان
Make More!
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی تولیدی Make More برای اندروید

Make More! – Idle Manager – تولید بیشتر!عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده از استودیوی    Fingersoft برای سیستم عامل اندروید می‌باشد. این بازی آرکید بسیار جذاب به این صورت است که، شما صاحب یک کارخانه هستید و باید آن را مدیریت کنید. شما یک زندگی کارخانه ای پر ازمشغله دارید که باید کارگران کارخانه تان را مدیریت کنید. امتیاز به دست آورده این بازی جذاب در گوگل پلی‌ اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی شما باید با مدیریت و استراتژی درست،کارخانه خود را مدیریت کنید و آن را به سود برسانید. با کمک کارگرانی که دارید باید کارخانه را سروپانگه دارید. در هر کارخانه ای چیزهای متفاوتی تولید می‌شود و یک چیز خاصی را تولید می کند.‌ مثلا در یک کارخانه ممکن است وسایل خوردنی تولید شود، درکارخانه دیگر پوشیدنی و…تولید شود. حال شماهم باید هویت کارخانه خود را حفظ کنید و با کلیک های پشت سر هم تولید را بیشتر

و بیشتر کنید و به سود برسید. شما بایدکارگران زیادی را استخدام کنید تا کارهایتان سریع تر انجام شود. شما باید برای کارگران خود انگیزه ایجاد کنید تا عملکرد بهتری را ارائه دهند. مثلا باپخش موزیک و یا پاداش میتوانید انگیزه کارگران خود را تقویت کنید. با اینکار کارخانه خود را گسترش می دهید. اگر به بازی های کارخانه ای و ساخت و ساز علاقه دارید،بازی Idle Car Factory: Car Builder را هم حتما نصب کنید. این بازی مدیریتی است و با استخدام کارگران و آموزش به نیروی کار خود،می‌توانید یک کارخانه با سود داشته باشید. بازی کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است. پس اگر علاقه به بازی های مدیریتی دارید و به دنبال سود و تولید هستید این بازی جذاب می تواند شما راسرگرم کند. اکنون می‌توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Make More!
بازی Make More! توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *