خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Idle Car Factory: Car Builder مود اندروید

دانلود بازی Idle Car Factory: Car Builder مود اندروید

آپدیترایگان
Idle Car Factory: Car Builder
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

Idle Car Factory: Car BuilderIdle Car Factory: Car BuilderIdle Car Factory: Car BuilderIdle Car Factory: Car Builder

هم اکنون دانلود بازی شبیه ساز Idle Car Factory: Car Builder در فراروید!

موضوع بازی:

Idle Car Factory: Car Builder یکی از بازی های جذاب مدیریتی است که، از استودیوی LudosProject برای دستگاه های اندروید می باشد. در این بازی شبیه ساز شما باید شما باید مدیریت یک کارخانه را برعهده بگیرید. بازی به این صورت است که شما تصمیمی میگیرید یک کارخانه ماشین را راه اندازی کنید. ماشین های قدیمی را به ماشین های جدید تبدیل کنید و ان ها را نو و جدید کنید. باید تلاش کنید تا کارخانه خود را راه اندازی کنید و ماشین ها را نو سازی کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما پس از راه اندازی کارخونه خود در بازی Idle Car Factory: Car Builder ،باید تصمیم بگیرید که چه کسی قرار است استخدام شود و چه ساختمان هایی باید ارتقا یابید و یا ساختمان تولیدی بسازید. ماشین هایی که رها شده اند را جدید کنید و آن را بفروشید، پول زیادی برای شما به ارمغان می آورد. می توانید از درامدتان برای ساخت کارخانه های بیشتر، استخدام کارگران بیشتر، ساخت بزرگترین کارخانه تا کنون استفاده کنید. با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید و به در رده بالای جدول رتبه بندی قرار بگیرید. در نتیجه شما باید با مدیریت کردن کارخانه اتومبیل سازی، اتومبیل های کامل و بی عیب و نقص بسازید و درآمد بیشتری را به دست اورید.

کارخانه خود را در Idle Car Factory: Car Builder با ساخت و ارتقا ایستگاههای کاری، استخدام کارمندان و کاهش هزینه های تولید قطعات خودرو توسعه ببخشید. اتومبیل ها را با قیمت بهتر بفروشید. خطاهای جزئی در مرحله آزمایش رخ می دهند پس آنها را اصلاح کنید و نظرتان را به اشتراک بگذارید.

جمع بندی:

عملکرد این بازی بسیار ساده است، برای جابجایی کالا فقط باید با انگشت خود عملیات کامیون خود را بلغزانید، تجربه کنید. اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی های شبیه ساز و مدیریتی دارید! این بازی بهترین گزینه برای شما است. شما میتوانید بازی کارخانه ماشین سازی را از فراروید دریافت کنید.

 

Idle Car Factory: Car Builder
بازی Idle Car Factory: Car Builder توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *