خانه » بازی » مسابقه » Slingshot Stunt Driver – بازی فیزیک راننده ماشین تیر و کمانی + مود

Slingshot Stunt Driver – بازی فیزیک راننده ماشین تیر و کمانی + مود

آپدیترایگان
Slingshot Stunt Driver & Sport
  • آپدیت
  • نسخه 1.9.31
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Slingshot Stunt Driver  برای اندروید!

Slingshot Stunt Driver – راننده ماشین تیر و کمانی! عنوان یک بازی ساده و سرگرم کننده از استودیوی لهستانی TapNice برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما به یک دنیای جذاب و شگفت انگیز ماشین اسباب بازی می روید. این بازی شبیه ساز یک ماشین اسپرت جذاب است که باید با ماشین خود، را از مراحل موجود در بازی را عبور کنید و همه مراحل و ماموریت هایتان را به درستی انجام دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما یک هدفی را دنبال می کنید. هدفتان این است که،یک فضای مربعی شکل خیلی دور تر از شما قرار دارد. حال شما باید با ماشینتان را به آن قسمت مربعی شکل برسانید. ممکن استشما نتوانید سر تایم مشخص به آنجا برسید،پس می توانید از اسلینگ شات استفاده کنید. اسلینگ شات چیزی حالت تیرکمان است. از دو طرف چوب با یک کش بهم وصل هستند. وسط این تیرکمانی که درست کردید ماشین اسباب بازی خود رامی گذارید. اگر به بازی های ماشینی علاقه مند هستید بازی METAL MADNESS PvP را حتما امتحان کنید.

پس از اینکار در شروع هر مرحله از بازی شما ماشین را به عقب می کشید و با یک هدف گیری درست و سرعت مشخص ماشین را رها می کنید. باید تلاش کنید یک هدف گیری درستی را داشته باشید تا مقدار لازم پرتاب شود. ماشین شما باید دقیقا در جای مشخص پرتاب شود. اگر ماشین بیرون از فضا مشخص و یا یکم جلوتر باشد شما بازی را می بازید و باید از اول این مراحل را تکرار کنید. پس حواستان باشد که ماشین را به طوری و با انرژی پرتاب کنید که در جای مشخص خودش قرار بگیرد.

در طول بازی سکه و آیتم های مختلفی وجود دارد. برای ارتقاء باید تا میتوانید آنها را جمع آوری نمایید تا امتیازاتان به حد نصاب برسد. شما میتوانید ماشین خود را از بخش فروشگاهی تغییر دهید و به صورت تصادفی ماشین های بهتر و متفاوت تری را بخرید و آنلاک کنید. از نظر گرافیکی می توان گفت که گرافیک بازی قابل قبول است. اکنون می توانید این بازی را از فراروید دانلود کنید.

Slingshot Stunt Driver & Sport
بازی Slingshot Stunt Driver & Sport توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *