خانه » بازی » اکشن » METAL MADNESS PvP – بازی مبارزه ماشین‌ها “دیوانگان فلزی” اندروید

METAL MADNESS PvP – بازی مبارزه ماشین‌ها “دیوانگان فلزی” اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
METAL MADNESS PvP: Car Shooter
  • آپدیت
  • نسخه 0.40.2
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن METAL MADNESS در فراروید!

METAL MADNESS دیوانگان فلزی!عنوان یک بازی جذاب و هیجان انگیز از استودیوی بازی سازی GDCompany می باشد. این بازی در قالب جنگی و اکشن است که شما را به وجد خواهد اورد. در این بازی شما وارد دنیایی از مسابقه های هیجان انگیز ماشین ها می شوید و با انواع زیادی از ماشین های جنگی روبه رو می شوید. در بازی تعداد زیادی از ماشین های جنگی با قابلیت های فراوان وجود دارد که شما می توانید با انتخاب یکی از ان ها وارد میدان نبرد و مسابقه شوید. همچنین می توانید از انواع سلاح ها در بازی برای مقابله با رقیبان استفاده کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی اکنون 3.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی METAL MADNESS به صورت انلاین است و شما در این بازی وارد مسابقات و نبردهایی می شوید که،همه رقیبان ان واقعی و از سراسر دنیا می باشند. در این صورت باید بسیار حواستان جمع باشد و به درستی بازی کنید زیرا که،رقیبان شما حرفه ای و کاربلد هستند. همچنین شما می توانید به صورت تیمی به رقابت بپردازید. حال باید ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با ایتم های موجود در بازی ان را ارتقا دهید. شما با مجهز کردن ماشین خود می توانید برنده رقابت ها شوید. ایتم های موجود در بازی برای ارتقا ماشینتان زیاد است.

تلاش کنید که بیشتر ان را به سلاح های حرفه ای مجهز کنید. با پیروزی شما در رقابت ها پول به دست می اورید و می توانید از پول خود برای ارتقا ماشینتان استفاده کنید. این بازی جذاب دارای مدهای مختلف و جذابی مانند Deathmatch و Frag Counter است. مپ ها و مکان های متفاوتی برای رقابت ها و مسابقه ها وجود دارد که باعث جذابیت بیشتر بازی می شود و شما از بازی خسته نخواهید شد. به صورت رندوم یک مپ را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. وظیفه شما در بازی این است که ماشین خود را هدایت کنید و از بقیه جلو بزنید و از حملات دشمنان فرار کنید. حال اگر علاقه به بازی ماشینی و اکشن دارید،بازی دیوانگان فلزی را از فراروید دریافت کنید.

METAL MADNESS PvP: Car Shooter
بازی METAL MADNESS PvP: Car Shooter توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *