خانه » بازی » ایفای نقش » Art of Conquest – دانلود بازی استراتژیک هنرِ فتح اندروید + دیتا

Art of Conquest – دانلود بازی استراتژیک هنرِ فتح اندروید + دیتا

آپدیتآنلاینرایگان
Art of Conquest : Airships
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Art of Conquest : AirshipsArt of Conquest : AirshipsArt of Conquest : AirshipsArt of Conquest : Airships

دانلود بازی استراتژیکی Art of Conquest برای اندروید

Art of Conquest – هنر فتح!عنوان یک بازی بسیار جذاب در سبک بازیهای استراتژی از استودیوی بازیسازی Lilithgames می باشد. در این بازی شما در محاصره دشمن قرار میگیرید و باید در جهانی پر از جادو،هیولا و موجودات عجیب و غریب استراتژی درست را به کار بگیرید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما باید در یک جهان پر از دورف، جادو و هیولا استراتژی مناسب خود را انتخاب کنید و بازیکنان را کنترل کنید.‌ در یک جهان بزرگ و جادویی به جستجوو گشت گذار بپردازید. دشمن را محاصره کنید تا بتوانید پادشاهی خود را گسترش دهید. بازی دارای چالشهای جذاب و هیجان انگیز است که شما و دوستانتان در نبردها به چالش کشیده می شوید. با گروهی از قهرمانان افسانه ای اژدها را بکشید و بازیکنان دیگر از سراسر جهان را در نبردهای ریل تایم به چالش بکشید و با آنها به رقابت بپردازید.

در بازیبرای6 امپراطوری برای بقا و تسلط بر سرزمین میجنگند،حال شما هم باید بجنگید وامپراطوری را به دست آورید. قلعه ی دشمنان تان را محاصره کنید، با کمک قهرمانان افسانه ای خود، اژدهایان بدجنس را نابود کنید و امپراطوری خود راگسترش دهید. اگر به بازی های استراتژی علاقه مند هستید علاوه بر بازی هنر فتح،بازی Castle Clash را امتحان کنید.  از ویژگی های بازی عبارت است از:‌صدها نوع دستور منحصر به فرد،امکان احضار ده ها قهرمان افسانه ای با توانمندی های خارق العاده،کنترل کاملبر جهان،‌تلاش 6 پادشاهی برای بقا،ساخت سنگر و محاصره دشمن،گرافیک فوق العاده ومحیط جذاب بازی و….

این بازی را بر‌روی گوشی خود نصب کنید قطعا یک بازی استراتژی جذاب را خواهید داشت. بازی دارای گرافیک فوق العاده و خیره کننده می‌باشد. محیط بازی ترکیبی از محیط خیالی قرون وسطیی می باشد. این بازی را نصب کنید و‌ یک تجربه خفن را برای خود رقم بزنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فرارید دانلود کنید.

Art of Conquest : Airships
بازی Art of Conquest : Airships توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *