خانه » بازی » شبیه سازی » MONOPOLY Tycoon – بازی شبیه سازی-مدیریتی سرمایه دار مونوپولی!

MONOPOLY Tycoon – بازی شبیه سازی-مدیریتی سرمایه دار مونوپولی!

آپدیترایگان
MONOPOLY Tycoon
  • رای: 1
  • نظر: 1
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی مدیریتی MONOPOLY Tycoon برای اندروید

MONOPOLY Tycoon – سرمایه دار مونوپولی! عنوان یک بازی شبیه ساز،مدیریتی بسیار جذاب از استودیوی کانادایی Nvizzio Creations, Inc برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی از سری بازی های کمپانی Hasbro شرکت انگلستان می باشد. شما در این بازی باید با مدیریت و استراتژی درست شهر خود را بسازید. امتیاز به دست آورده بازی در‌گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 می باشد.

در این بازی شما در نقش یک تاجر ثروتمند،سرمایه دار هستید که قصد دارید سرمایه خود را در یک شهری بزارید و ان شهر را از نو بسازید. در این شهربسیار بزرگ شما قسمتی از آن را در اختیار دارید که باید با مدیریت بسیار درست آن قسمت را بسازید و گسترش دهید. باید ساخت شهر را در مقیاس کوچک، از یک روستا به یک شهر و در نهایت یک شهر لوکس شروع کنند. شما علاوه بر تشکیل پایه‌های شهر،باید همیشه ساختمان‌های کاربردی زیادی را مانند بیمارستان،رستوران،سینما،کافی‌شاپ،مال ها و… را برای خدمت به مردم و بهبود زندگی مردم بسازید. اگر به بازی هایی در سبک شهرسازی علاقه مند هستید،بازی را SimCity BuildIt حتما نصب کنید. در ادامه تمام مراقبت های بازیکن پاداش های زیبایی خواهد داشت و با تکرار می توانند پایه های لازم را تشکیل دهند.

با این حال، آنها باید همیشه اکثریت جمعیت را از نظر منطقه زندگی، خدمات و امکانات رفاهی در خود جای دهند تا بتوانند به زندگی خود در شهر ادامه دهند. هر بخش از شهر درچند سطح وجود دارد. شما می توانید سازه های مختلفی را بسازید و هر کدام را به صورت مجزا مدیریت کنید.در ابتدا با شروع بازی می توانید بخش آموزشی آن را دنبال کنید تا به خوبی با روند کلی بازی آشنا شوید. وظیفه شما همانطور که گفتیم ساخت وآبادسازی شهر و کمک به شهروندان آن برای زندگی است. اگر علاقه به بازی های شهرسازی و مدیریتی دارید،اکنون می‌توانید نسخه اصلی بازی را ازفراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی:

بازی MONOPOLY Tycoon آنلاین است و امکان اجرا کردن آن به شکل آفلاین وجود ندارد. بازی در قالب یک فایل حجیم APK عرضه شده و دیتای آن داخل این فایل قرار دارد. برای نصب کافیست فقط فایل APK را اجرا و مراحل نصب را دنبالکنید.

MONOPOLY Tycoon
بازی MONOPOLY Tycoon توسط سپر امنیتی تایید شده