خانه » بازی » شبیه سازی » بازی SimCity BuildIt – سیم سیتی شهرسازی به سبک مدرن جدید + مود

بازی SimCity BuildIt – سیم سیتی شهرسازی به سبک مدرن جدید + مود

آپدیترایگان
SimCity BuildIt
  • آپدیت
  • نسخه 1.49.4.114336
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 72
  • نظر: 7
محبوبیت 79% 79%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه جدید SimCity به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه 1.49.4.114336 به همراه نسخه مود در وبسایت فراروید قرار گرفت!

در قرن بیست و یکم، اساساً زمانی که در این دنیای زیرساخت‌های عجیب و غریب و مدرنیته زندگی می‌کنیم. در جایی که املاک و مستغلات سودمندترین شغل است، اگر این کار را با در نظر گرفتن جنبه های اقتصادی توسعه انجام دهید و محصولات و خدماتی را برای شکوفایی شهر خود با افزایش مهاجرت ایجاد کنید. و صنایع مورد نیاز شهروندان برای گذراندن زندگی آسوده. مدیریت ادارات متعدد، برای افزایش انعطاف پذیری و انضباط در بین شهروندان نیازمند قوانین و اجرای دقیق است.

بنابراین در اینجا ما اخبار هیجان انگیزی برای شما داریم، SimCity BuildIt فرصتی برای یادگیری و بهبود هوش معماری خود با تمرکز بر جنبه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی رهبری به شما می دهد. شما که شهردار هستید، انتخاب های عاقلانه و مورد نیاز را برای توسعه شهر جهانی خود و رقابت با جهان از هر نظر انجام دهید. زیباترین سایت ها را ایجاد کنید، زیرساخت ها را توسعه دهید و در معاملات شرکت کنید تا رشد کنید و شهر خود را خودکفا کنید.

پس از برآورده کردن نیازهای کالاهای ضروری، شهر خود را به شیوه ای سلطنتی مانند کازینو، مراکز خرید، مدارس، بیمارستان ها و غیره بسازید. بلندترین و جذاب ترین ساختمان ها، هتل ها را برای توسعه بخش گردشگری توسعه دهید که باعث افزایش جریان پول در این بخش می شود. شهر و به توسعه بیشتر شهر کمک خواهد کرد. این وظیفه شماست که ملزومات مانند بهداشت، بهداشت، آموزش و رژیم غذایی مناسب را برای شهروندان خود فراهم کنید. از آنها در برابر بیماری محافظت می کند و قوانینی را برای عملکرد صحیح چندین بخش وضع می کند.

SimCity که توسط Electronic Arts به شما ارائه شده است به شما امکان می‌دهد مهارت‌های رهبری خود را بررسی کرده و بهبود ببخشید.دانلود بازی SimCity BuildIt جدید به همراه مود

SimCity BuildIt
بازی SimCity BuildIt توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات