خانه » بازی » ایفای نقش » TWD: Road to Survival – بازی مردگان متحرک: جاده‌ی‌بقا

TWD: Road to Survival – بازی مردگان متحرک: جاده‌ی‌بقا

آپدیتآنلاینرایگان
Walking Dead: Road to Survival
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

بازی نقش آفرینی The Walking Dead: Road to Survival برای اندروید

The Walking Dead: Road to Survival – مردگان متحرک: جاده بقا! عنوان یک بازی نقش آفرینی بسیار جذاب از استودیوی Scopely آمریکایی می باشد. همانطور که از نام بازی مشخص است،این بازی از روی سریال The Walking Dead ساخته شده است. در این بازی شما شخصیت های اصلی و واقعی این سریال را مانند کارل،جک،ریک و…را خواهید داشت. شما در نقش این شخصیت ها در بازی حضور پیدا می کنید و وارد ماجراجویی ها و داستان های بازی می شوید. امتیاز به دست آورده این بازی جذاب در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 می باشد.

بازی مردگان مترحک در سبک SRPG یا Strategy Role Playing Game می باشد. شما با این بازی پا به دنیای مردگان می گذارید و اتفاق های ترسناکی را تجربه می کنید. در این بازی در واقع تمام تلاشتان برای این است که،افراد بازمانده را پیدا کنید و یک تیم تشکیل دهید. هدفتان از این کار کاملا مشخص است،برای بقا در دنیای مردگان تلاش می کنید. با یکدیگر متحد شوید و تمام تلاش خود را بکنید تا دوام بیاورید. در بین دنیای مردگان مواظب زامبی ها باشید. زامبی ها خطرناک اند و ممکن است به شما حمله کنند.

برای اینکه زنده بمانید و از خود دفاع کنید،باید به دنبال سلاح های موجود در بازی بگردید و آن ها را پیدا کنید. در حالت های تک نفره و چند نفره ی بازی مهارت های دفاعی و هجومی خود را به چالش بکشید. برای خود پناهگاه بسازید و خود را مجهز کنید. باهم متحد شوید و از یکدیگر دفاع کنید. در این بازی شما با المان های استراتژیکی و نقش آفرینی بسیاری زیادی رو به رو می شوید. اگر به دنبال بازی هایی در سبک بقا هستید،حتما بازی Left to Survive را امتحان کنید.

نکات تکمیلی: برای این بازی نسخه مود سالم و بدون مشکلی در دسترس نیست. لطفاً از پرسش سؤال در این مورد خودداری کنید. در صورتی که نسخه مود بازی سالم از این بازی ارائه شود این مطلب به روز است و نسخه مود به بخش دانلود اضافه خواهد شد ؛ همچنین باید گفت برای این بازی دیتای جداگانه ای عرضه نشده است و در صورتی که نیازی به دیتای جانبی باشد، از داخل بازی به صورت خودکار و در اولین اجرا دانلود خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *