خانه » بازی » آرکید » Stack Ball – دانلود بازی آرکید-پلتفرمر توپ‌برج‌شکن اندروید + مود

Stack Ball – دانلود بازی آرکید-پلتفرمر توپ‌برج‌شکن اندروید + مود

آپدیترایگان
Stack Ball - Crash Platforms
  • آپدیت
  • نسخه 1.1.41
  • اندروید 5.1
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

Stack Ball - Crash PlatformsStack Ball - Crash PlatformsStack Ball - Crash PlatformsStack Ball - Crash Platforms

دانلود بازی Stack Ball برای اندروید!

Stack Ball – Blast through platforms توپ‌برج‌شکن!عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده در دسته بازی های ارکید از استودیوی بازیسازی CASUAL AZUR GAMES می باشد. در ابتدا بازی ساده است، اما رفته رفته بازی سخت می شود و شما را به چالش میکشد. مکانیزم بازی تقریبا اسان است و زود ان را یاد می گیرید. فقط نیاز به تمرکز و سرعت العمل بالایی دارید تا با‌ توپ برج را از بین ببرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پل اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

Stack Ball یک بازی سه بعدی جذاب که شما در بازی باید از یک برجک بلند به حالت مارپیچ با توپ بمبی خود پایین بیایید.‌ فقط ضربه توپ را روی قسمت های رنگی بزنید. اگر توپ شما به قسمت مشکی برجک برخورد کند، شما میبازید و بازی از اول شروع می شود. باید بسیار محتاط باشید زیرا ناگهان اوج میگیرید و متوجه اجرک های سیاه رنگ نمی شوید. توپ شما مانند یک بمب‌ منفجر کننده عمل می کند زیرا با ضربه ان بر روی سطوح برج به هزار تیکه تبدیل میشود.

این بازی در هنگام عصبانیت، یا تخلیه انرژی، یا کاهش استرس و یا برای به ارامش رسیدن مناسب است. وقتی شما برجک را له می کنید حس خوبی پیدا می کنید. مکانزیم بازی بسیار راحت است. صفحه را لمس کنید و بگذارید توپ ازبرج پایین بیاید و آجرهای رنگی را از بین ببرید. از ویژگی های کلیدی می توان به گیم پلی اعتیاد اور بازی اشاره کرد که قطعا به گونه شما را به خود جذب میکند که ساعاتی را درگیر بازی می شوید. علاوه بر ان گرافیک بازی بی نظیر است به گونه ای که شما از بازی لذت می برید. بازی افلاین است و نیاز به اینترنت ندارد. هم اکنون می‌توانید نسخه اصلی و مود بازی توپ‌برج‌شکن را از فراروید دانلود کنید.

Stack Ball - Crash Platforms
بازی Stack Ball - Crash Platforms توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *