خانه » بازی » آرکید » Stickman Shinobi – دانلود بازی مبارزه‌ای “استیکمن‌شینوبی” اندروید + مود

Stickman Shinobi – دانلود بازی مبارزه‌ای “استیکمن‌شینوبی” اندروید + مود

آپدیترایگان
Stickman Shinobi Fighting
  • آپدیت
  • نسخه 4.5
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Stickman Shinobi FightingStickman Shinobi FightingStickman Shinobi FightingStickman Shinobi Fighting

دانلود بازی اکشن Stickman Shinobi Fighting در فراروید!

Stickman Shinobi Fighting استیکمن شینوبی،عنوان یک بازی اکشن و هیجان انگیز از استودیوی سنگاپوری DB RR STUDIO می باشد. در این بازی شما در  نقش مبارز و جنگجویی هستید که وارد میدان های نبرد می شوید و با سایر افراد مبارزه می کنید. رقابت و نبرد شما برسر رتبه و جایگاه است. این رقابت ها سخت و دشوار می باشد. شما با انتخاب شخصیت مورد نظر خود وارد میدان نبرد می شوید و با جنگجویان دیگر مبارزه می کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی Stickman Shinobi با ایده و الگو برداری از سری بازی های , Stickman Dragon Fight و یا Super Stickman Heroes Fight ساخته شده است. شخصیت های موجود در بازی قابلیت و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. شما با انتخاب هر کدام از ان ها تجربه متفاوتی را در مبارزه خواهید داشت. قسمت اصلی بازی بخش تک نفره ان است که مراحل زیادی را دارد. در ابتدا این مراحل اسان است اما رفته رفته سخت تر می شود. شما می توانید شخصیت اصلی خود را انتخاب کنید و ان را ارتقا دهید و مجهز کنید. با اینکار شما قهرمان خود را می سازید و در تمام مبارزه ها با او رکورد می زنید. از توانایی ها و مهارت خود به درستی و در زمان درست استفاده کنید.

بازی در 10 نقشه یا زمین مختلف انجام می شود. در پایان هر نقشه، باید با باسی قدرتمند رو به رو شوید و آن را شکست دهید.گرافیک و طراحی دو بعدی و کارتونی،کاریکاتور و مدل سازی بازی بسیار جذاب است. شما هم اگر علاقه به دسته بازی های اکشن در این سبک را دارید ما به شما بازی استیکمن‌شینوبی را پیشنهاد می کنیم که می توانید از فراروید دریافت کنید.

Stickman Shinobi Fighting
بازی Stickman Shinobi Fighting توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *