خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Among Gods! RPG Adventure – درمیان خدایان اندروید

دانلود بازی Among Gods! RPG Adventure – درمیان خدایان اندروید

جدیدرایگان
Among Gods! RPG Adventure
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Among Gods! RPG AdventureAmong Gods! RPG AdventureAmong Gods! RPG AdventureAmong Gods! RPG Adventure

دانلود نسخه جدید بازی Among Gods برای اندروید

بازی Among Gods! RPG Adventure – در میان خدایان! یک بازی جدید در دسته اکشن و نقش آفرینی موبایلی میباشد که توسط استودیو Century Games Publishing توسعه داده و منتشر شده است. بازی دارای پیشرفت های جالب توجهی نسبت به دیگر بازی های موبایل دارد، که این موضوع نیز به دلیل گیم پلی عالی و گرافیک فوق العاده و داستان خوب آن است. هم اکنون امتیاز آن در گوگل پلی 4.7 از 5.0 میباشد که میتوان نشان از کیفیت آن در میان کاربران و پلیر های این بازی باشد!

خط داستانی در محدوده خدایان، مبارزان و مردم آنجا میباشد که برای عدالت با شروران میجنگند. حالت مبارزه ای وجود دارد در بازی که در آن باید قهرمانانی که احضار کرده اید خط داستانی رو دنبال کنید. بعد از آن هر قهرمان به تفکیک به نوع های مختلف A، S، SS، B تقسیم میشود. و نوع SS از قدرتمندترین هیروها و B نیز کم قدرت ترین هیروها بازی درمیان خدایان رو تشمیل میشوند. بازیکنان باید قهرمانان را احضار و ارتشی متشکل از پنج قهرمان درست بکنند و سپس با شروران مبارزه کنند. بازیکنان باید در برابر نیروها و افراد بد بازی کرده و برنده شوند تا امتیازان و XP های Hero EXP Boost را جمع آموری کنند. این امتیازات به بازیکنان در جهت ارتقا قهرمانان خود کمک میکنند؛ لازم به ذکر است که همه المان های درمیان خدایان از نقش آفرینی های کلاسیک است.

از ویژگی های کلیدی بازی Among Gods از نظر فراروید میتوان به حالت داستانی جذاب، گرافیک عالی در قیاس با بازی Shadow Fight 4 که رقیب مستقیم این بازی محسوب میشود، حالت های مختلف گیم پلی و گیم پلی پیچیده و خاص اشاره داشت. هم اکنون میتوانید آخرین نسخه بازی زیبا Among Gods برای اندروید را بصورت مستقیم و با ترافیک نیم بها از وبسایت فراروید دانلود و نصب کنید. 🙂

Among Gods! RPG Adventure
بازی Among Gods! RPG Adventure توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *