خانه » بازی » آرکید » Wing Fighter – بازی آرکید – تفننی “جنگنده بالدار” اندروید + دیتا

Wing Fighter – بازی آرکید – تفننی “جنگنده بالدار” اندروید + دیتا

آپدیتآنلاینرایگان
Wing Fighter
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.532
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 2
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ارکید Wing Fighter در فراروید!

Wing Fighter یک بازی بسیار جذاب تیراندازی از استودیوی بازی سازی MINIGAME ENTERTAINMENT LIMITED می باشد. این بازی ارکید و در دسته بازی های اکشن تیراندازی می باشد. در این بازی شما وارد یک سرزمین فضایی بسیار عجیب و جذاب می شوید. حال شما در قالب یک خلبان و هدایت کننده جنگنده فضایی هستید. باید بتوانید مسئولیت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا بازی Wing Fighter گفتیم شما به عنوان یک خلبان باید هدایت جنگنده ها را بر عهده بگیرید و ان ها را در دل دشمن بفرستید. شما باید دشمنان شرور خود را نابود کنید تا پیروز این نبرد دشوار شوید. در زراخانه بازی انواع زیادی از تجهیزات و… وجود دارد. شما می توانید جنگنده خود را تبدیل به هر سلاحی کنید تا بتوانید دشمن را از بین ببرید. همچنین در بازی Wing Fighter  مراحلی وجود دارد که هر یک از ان ها چالش برانگیز تر است و شما را دچار سختی هایی می کند. تلاش کنید تا از پپس چالش های بازی بربیایید و به مراحل بالا دست پیدا کنید. بازی دارای صحنه های سه بعدی بسیار جذاب است که، شما را مجذوب خود می کند.

بازی گرافیک خیره کننده جذابی را دارد که موجب جذابیت دو چندان بازی شده است. کنترل بازی راحت است و جنگنده ها خود به صورت خودکار حرکت می کنند. کافی است با لمس ساده جنگنده ها را به طرفین هدایت کنید. بازی گیم پلی خیره کننده و سرگرم کننده ای دارد که شما را ساعت ها به خود سرگرم می کند. حال اگر به دنبال بازی جذاب برای گذران اوفات خود هستید ما به شما این بازی را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید بازی جنگنده بالدار را از وبسایت فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Wing Fighter
بازی Wing Fighter توسط سپر امنیتی تایید شده