خانه » بازی » آرکید » Rooms of Doom – دانلود بازی آرکید اتاق‌های‌سرنوشت اندروید + مود

Rooms of Doom – دانلود بازی آرکید اتاق‌های‌سرنوشت اندروید + مود

آپدیترایگان
Rooms of Doom - Minion Madness
  • آپدیت
  • نسخه 1.4.69
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

‏‏

دانلود بازی ارکید Rooms of Doom  در فراروید!

Rooms of Doom  یک بازی ارکید و اکشن بسیار جذاب از استودیوی بازیسازی Yodo1 Games می باشد. در این بازی شما همکار دکتر دووم هستید و در ایجاد موجودات عجیب و غریب با ان شریک هستید. شما در این بازی می توانید خانه تان را به آزمایشگاه تبدیل کنید. در ازمایشگاهتان هیولاها با سلیقه شما مهندسی ژنتیک می شوند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.
در بازی Rooms of Doom باید صدها موجود محتلف را راهنمایی کنید. همچنین شما باید به دکتر کمک کنید تا بتوانید موجودی عجیب خلق کند و با پشت سر گذاشتن اتاق های بی پایان دکتر مراحل را به پایان برسانید. همچنین باید در هنگامی که از بین اتاق های سرنوشت حرکت می کنید از عنکبوت ها، توپ های آتشین، ارواح و تمساح دوری کنید.
با پرش، پرواز ، شنا، انفجار و… مراحل بازی را یکی پس از دیگری در اتاق های بی پایان پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. بازیکنان می توانند طلسم های خود را ایجاد کنند و آنها را به سراسر دنیا بفرستند. شما همکار دکتر دووم در خلق این اختراعات عجیب هستید. گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان انگیز بازی موجب جذابیت چند برابر بازی شده است. این بازی بسیار خلاقانه و سرگرم کننده می باشد و یک تجربه جدیدی را شما تجربه می کنید. بنابراین اگر علاقه به بازی های جذابی مانند بازی Rooms of Doom هستید، می توانید این بازی را از فراروید دریافت کنید.
از ویژگی های بازی Rooms of Doom عبارت است از: بازی در انواع اتاق های مختلف و متنوع می باشد. کنترل صدها موجود دوست داشتنی در دست شما است. انواع متفاوتی از موانع مختلف برای عبور وجود دارد که بازی را جذاب تر می کن. موانع بازی را می توانید با پرش، شنا ، پرواز و … بگذرانید.
Rooms of Doom - Minion Madness
بازی Rooms of Doom - Minion Madness توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *