خانه » بازی » آرکید » Hungry Shark World – بازی اکشن-تفننی «کوسه‌گرسنه» اندروید + مود

Hungry Shark World – بازی اکشن-تفننی «کوسه‌گرسنه» اندروید + مود

آپدیترایگان
Hungry Shark World
  • آپدیت
  • نسخه 5.1.0
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Hungry Shark World در فراروید!

Hungry Shark World  یک بازی اکشن ماجراجویی جذاب از می باشد. در این بازی شما در نقش کوسه هستید و کنترل یک کوسه را به دست دارید. شما برای زنده ماندن خودتان باید هرچیزی را که پیدا می کنید را بخورید. تا زمانی زنده هستید که چیزی برای خوردن بیابید. این بازی شبیه سازی زندگی ابزیان را در اقیانوس ها به نمایش میگذارد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی Hungry Shark World سبک اکشن در زیر دریا را دارد. شما در نقش کوسه ای عظیم هستید که برای بقا خود تلاش می کنید. شما بسیار گرسنه اید و هرچیزی را که در مسیرتان وجود دارد را می خورید. عطش شما پایان ناپذیر است و همیشه در پی غذا هستید. شما هرچیزی را که میبینید از ماهی های کووچک تا بزرگ و یا  حتی انسان ها را می خورید. مناطق بسیاری در بازی وجود دارد که با کشف ان ها چیز های جدیدی را به دست می اورید.

شما در این اقیانوس تنها نیستید، انواع متفاوتی از ابزیان ماهی ها گیاهان و… در این اقیانوس زندگی می کنند. علاوه بر این موجودات دشمنانی هم هستند که قصد نابودی شما را دارند. تلاش کنید تا جاهای مختلفی از این اقیانوس را کشف کنید. همه موجوداتی که در این اقیانوس وجود دارند دارای ویژگی های مخصوص به خودشان هستند. هرکدام از ان ها مهارت های گوناگونی را دارند. برای بقا شما باید ماموریت های مختلفی که در بازی وجود دارد را انجام دهید و موجودات مختلف را شکارکنید. دشمنان خود را نابود کنید. با انجام ماموریت ها پاداش به دست می اورید. بنابراین اگر به دنبال یک بازی در اعماق اقیانوس ها هستید و عاشق دریا و ابزیان هستید! بازی Hungry Shark World را از فراروید دریافت کنید.

Hungry Shark World
بازی Hungry Shark World توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *