خانه » بازی » آرکید » دانلود Dan The Man 1.11.11 – آپدیت جدید بازی آرکید «دَن مبارز» اندروید + مود

دانلود Dan The Man 1.11.11 – آپدیت جدید بازی آرکید «دَن مبارز» اندروید + مود

آپدیترایگان
Dan the Man: Action Platformer
  • آپدیت
  • نسخه 1.11.31
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Dan The Man 1.11.11 در فراروید!

موضوع بازی:

Dan The Man 1.11.11 یک بازی تقریبا اکشن و فانتزی از استودیوی Halfbrick Studios می باشد. در این بازی دشمنان و بیگانگان به سرزمین شما حمله کرده اند. حال شما باید به عنوان کاراکتر و شخصیت اصلی داستان با دشمنان مقابله کنید. شما با در دست داشتن سلاح های قدرتمند باید با دشمنان رو به رو شوید با ان ها بجنگید. دشمنان خود را از سرزمین خود بیرون و ان ها را از بین ببرید. پس وظیفه شما در بازی نجات سرزمینتان است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Dan The Man 1.11.11 یک بازی آرکید می باشد که شما در ان ایفای نقش میکنید. شما می توانید در نقش دن و یا دختری به نام جوزی باشید. با سلاح های قدرتمندی که در اختیار باید به مبارزه با دشمنان خود بپردازید و آنها را از بین ببرید. با این کار شما امتیاز کسب می کنید. همچنین شما می توانید با امتیاز هایی که دارید لباس و سلاح های مختلفی را آنلاک کنید و یا می توانید شخصیت های خود را سفارشی سازی کنید.

بازی Dan The Man 1.11.11 دارای سه حالت مختلف Story Mode ، Endless Survival Mode و Battle Mode می باشد که شما می توانید یکی از ان ها را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. دشمنان در سرزمین شما هستند و ممکن است هر لحظه تعداد ان ها بیشتر و بیشتر شود. پس هرچه سریع تر اقدام کنید و ان ها را بیرون کنید. از مهارت های خود به خوبی استفاده کنید و تمرکز کنید. در بازی مناطقی وجود دارد که پر از گنج هستند از ان مناطق محافظت کنید تا دارایی هایتان را غارت نکنند.

جمع بندی:

بازی دارای گرافیک بسیار عالی و صدا کذاری جذابی است. بنابراین اگر شما علاقه به این سبک از بازی های دفاعی و جنگی علاقه دارید این بازی را از دست ندهید. شما می توانید بازی دَن مبارز را از فراروید دریافت کنید.
Dan the Man: Action Platformer
بازی Dan the Man: Action Platformer توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *