خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Bouncemasters: Penguin Games مود اندروید

دانلود بازی Bouncemasters: Penguin Games مود اندروید

آپدیترایگان
Bouncemasters: Penguin Games
  • آپدیت
  • نسخه Varies with device
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Bouncemasters: Penguin GamesBouncemasters: Penguin GamesBouncemasters: Penguin GamesBouncemasters: Penguin Games

هم اکنون دانلود بازی جذاب Bouncemasters در فراروید!

موضوع بازی:

Bouncemasters یک بازی سرگرم کننده با پنگوئن های زیبا از استودیو بازی سازی playgendary می باشد. پنگوئن بازی ما به دنبال معشوقه خود می گردد. برای اینکار راهی سرزمین های ناشناخته می شود و از میان فک های دریایی و نهنگ ها عبور میکند. در این میان شکارچیان هم منتظر او هستند و شما باید تلاش کنید با کمک او این چالش نفسگیر را پشت سر بگذارید. شما باید مطمئن شوید که پنگوئن شما بر موانع سخت و دشوار غلبه خواهد کرد تا به بالاترین امتیاز دست پیدا می کند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی فانتزی Bouncemasters شما را به قطب شمال می برد و با پنگوئن دوست داشتنی همراه می کند. یک ماجراجویی پر از سختی که با عناصر مختلفی همراه است و تا بی نهایت ادامه دارد، تا جایی که شما از رکورد شکنی خسته شوید و قید همه چیز را بزنید. پنگوئن کوچک ما به همراه دوستش خرس قطبی تصمیم میگیرد که یک ماموریت هیجان انگیز را شروع کند. یک روز صبح که روی برج مراقبتی قرار گرفته و به سرزمین های دورتر نگاه میکند، متوجه میشود که یکی از افراد دهکده توسط بیگانگان دزدیده شده، و این تمام ماجرایی است که شما باید از آن اطلاع داشته باشد.
داستان کلی Bouncemasters به این شکل است که شما روی برج قرار دارید و خرس هم زیر آن قرار دارد و منتظر پریدن شما است. در ابتدای کار بعد از گذراندن توتوریال متوجه میشوید که باید دو بار روی صفحه تپ کنید و شبیه بازی بیسبال توپ را به سمت جلو شلیک کنید. باید مراقب باشید که به درخت های کاج، صخره ها و شکارچی ها برخورد نکنید، چرا که باید از ابتدا همه چیز را تجربه کنید، بازی یک ساختار متفاوت دارد و شما باید به سمت سرزمین های دیگر حرکت کنید.

جمع بندی:

بازی با گیم پلی نسبتا ساده، همچنان کیفیت تصویر بالایی را برای دوستان فراهم می کند تا بازیکنان بتوانند سرگرمی خود را راضی کنند. اگر به دنبال یک بازی ساده و سرگرم کننده هستید ما به شما این بازی را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید بازی استادان پرش را از فراروید دریافت کنید.

 

 

Bouncemasters: Penguin Games
بازی Bouncemasters: Penguin Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *