خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی MetroLand – Endless Runner مود اندروید

دانلود بازی MetroLand – Endless Runner مود اندروید

آپدیترایگان
MetroLand - Endless Runner
  • آپدیت
  • نسخه 1.14.3
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی MetroLand – Endless Runner در فراروید!

موضوع بازی:

MetroLand – Endless Runner یک بازی ارکید و بی پایان از  از استودیوی معروف Kiloo می باشد. در این بازی شما در نقش نوجوانانی هستید که از دست مامورین فرار می کنید. ولی نه هر ماموری بلکه شما به عنوان مجرم سرسخت شناخته شده اید و نیروهای ویژه به دنبال شما هستند. کلیت بازی همین سبک فرار کردن از دست نیروهای ویژه و جمع آوری سکه ها وآیتم ها مختلفی که در سر راه شما وجود دارد. با سکه هایی که در طول مسیر جمع می کنید می توانید شخصیت های دیگری را آنلاک کنید و از پلی دادن با آنها لذت ببرید امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

طول گیم MetroLand – Endless Runner با گذراندن مراحل بازی شما می توانید توانایی ویژه برای شخصیت خود آزاد سازی کنید. در طول مراحل از آنها استفاده کنید تا هیجان بازی برای شما چندین برابر شود. فرار کردن به همین سادگی نیست زیرا موانع مختلفی در سر راه شما وجود دارد که باید حواستان را جمع کنید به آنها برخورد نکنید. از موانع سریع بگذرید و امتیاز کسب کنید و سکه ها را جمع اوری کنید.

از ویژگی های بازی MetroLand – Endless Runner عبارت است از: وجود مکان های مختلف برای دویدن مانند رو پشت بام ها، خیابان ها شهر و در د اخل مترو و…در هر کجا و در هر مکانی بدون نیاز به اینترنت بازی کنید. طراحی بسیار عالی و گیم پلی بسیار جذاب. وجود شخصیت های مختلف و توانایی هایی که قابلیت قفل گشایی هستند. دارای بیش از 50 هزار کاربر. رقابت با سایر پلیرها. گرافیک دوست داشتنی و عالی.

جمع بندی:

در زمان، و هرجا که دوست داشتید دویدن خود را آغاز کنید. اگر این سبک از بازی های بی پایان را دوست دارید! بازی مترولند را از فراروید در یافت کنید.
MetroLand - Endless Runner
بازی MetroLand - Endless Runner توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *