خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Pocket Mine 2 مود اندروید

دانلود بازی Pocket Mine 2 مود اندروید

آپدیترایگان
Pocket Mine 2
  • آپدیت
  • نسخه 4.2.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Pocket Mine 2 در فراروید!

موضوع بازی:

Pocket Mine 2 یک بازی جذاب دوبعدی آکید از استودیوی بازیسازی Roofdog Games می باشد. شما در این بازی باید معدن را در جهات مختلف برای رسیدن به جوایز بکنید. باید در معدن های زیرزمینی به حفاری بپردازید و الماس ها و طلاها و جواهرات را پیدا کنید. کارت های مخفی گنجانده در مراحل را جمع آوری کنید. باید حواستان باشد که در حین حفاری معدن شما با نارنجک ها و مواد منفجره روبرو می شوید. در بیش از ده ها مرحله شرکت کنید و کارکترهای بازی را سفارشی سازی کنید و آیتم های مخفی را آزاد نمایید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

همانطور که از نام بازی مشخص است شما در بازی Pocket Mine 2 باید در معدن های زیرزمینی به حفاری بپردازید و الماس ها و طلاها و جواهرات را پیدا کنید. در بازی باید حواستان باشد که راهی را که باز میکند ممکن است همیشه جایزه پشت آن نباشد. شاید راه شما توسط سنگ بسته باشد که باید راه دیگری را اننخاب کنید و یا پشت ان تله هایی مثل مواد منفجره موجود باشد که باعث باخت شما در بازی می شود. در این بازی شما می توانید تجهیرات خودتان را در طول بازی اپدیت  و افزایش دهید. باید مراحل سخت بازی را پشت سر بگذارید شما با عبور از هر مرحله جزیره ی جدید را کشف میکنید.
از ویژگی های بازی Pocket Mine 2 عبارت است از: کاوش ده ها جزیره ی مختلف و متنوع. شخصی سازی کارکتر بازی با آیتم های مختلف. جمع آوری کارت ها برای ساخت عرشه ی خود. شرکت در رقابت های روزانه در برابر دوستان و کاربران جهانی. بروزرسانی مکرر با اضافه شدن ویژگی ها و آیتم های جدید و…

جمع بندی:

این بازی از گرافیک عالی و صدا گذاری بسیار خوبی بهره می برد. در کنار اینها فضای جذاب محیط باعث جذابیت بازی شده است. شما می توانید بازی معدنچی گنج 2 را از فراروید دریافت کنید.

Pocket Mine 2
بازی Pocket Mine 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *