خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Pocket Mine 3 مود اندروید

دانلود بازی Pocket Mine 3 مود اندروید

آپدیترایگان
Pocket Mine 3
  • آپدیت
  • نسخه 39.3.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Pocket Mine 3 در فراروید!

موضوع بازی:

Pocket Mine یک بازی ارکید از استودیوی بازی سازی Roofdog Games می باشد.  شما در نقش یک معدنچی گنج هستید که باید بیش از 10 جزیره مختلف را برای جمع آوری طلا، جواهرات و الماس ها حفاری کنید. و کارت ها را در سطوح را جمع آوری کنید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. امکان سفارشی سازی معدنچی نیز در بازی فراهم می باشد. . امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Pocket Mine 3 شما در نقش معدنچی کوپک و بامزه ای می باشید، باید در معدن های زیرزمینی به حفاری بپردازید و تمام نقاط جهان را کشف کنید. الماس ها و طلاها و جواهرات را پیدا کنید و کارت های مخفی در مراحل را جمع آوری کنید. شما باید بیش از 10 جزیره مختلف را برای جمع آوری طلا، جواهرات و الماس ها حفاری کنید. باید حواستان باشد که در حین حفاری در Pocket Mine 3 شما با نارنجک ها و مواد منفجره روبرو می شوید. در بیش از ده ها مرحله شرکت کنید و کارکترهای بازی را سفارشی سازی کنید و آیتم های مخفی را آزاد نمایید. همچنین امکان سفارشی سازی معدنچی نیز وجود دارد که میتوانید به سلیقه خود با انواع آیتم های مختلف به سفارشی سازی شخصیت اصلی خود بپردازید.

از ویژگی های بازی Pocket Mine 3 عبارت است از: نلاک کردن صندوق های گنج،جمع آوری و فروش آیتم های کمیاب. کاوش ده ها مورد از مکان های مختلف. سفارشی سازی شخصیت خود با انواع تجهیزات قدرتمند. جمع آوری کارت ها برای ساخت عرشه ی خود و…

جمع بندی:

اگر به بازی های کم حجم اندروید علاقه دارید و دوست دارید یکی از زیباترین بازی های آرکید را تجربه کنید! بازی معدنچی گنج 3 گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد. شما می توانید این بازی را  از فراروید دریافت کنید.

Pocket Mine 3
بازی Pocket Mine 3 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *