خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Jackal Squad – Arcade Shooting مود اندروید

دانلود بازی Jackal Squad – Arcade Shooting مود اندروید

آپدیترایگان
Jackal Squad - Arcade Shooting
  • آپدیت
  • نسخه 0.0.1484
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Jackal Squad - Arcade ShootingJackal Squad - Arcade ShootingJackal Squad - Arcade ShootingJackal Squad - Arcade Shooting

هم اکنون دانلود بازی اکشن Jackal Squad از فراروید!

موضوع بازی:

Jackal Squad یک بازی سرگرم کننده، آرکید و اکشن از استودیوی OneSoft Global PTE. LTD برای سیستم عامل اندروید میباشد. در بازی جنگ جهانی دوم است. فاشیست ها به متفقین حمله کردند. برادران اسلحه شما در پشت خطوط دشمن گروگان هستند. به جوخه شغال ماموریت داده شده است تا یک جیپ مسلح را به داخل قلمرو متخاصم برانند تا اسیران جنگی را نجات دهند و بیرون بیاورند. به عنوان سرباز یک گروه نخبه که تحت یک هنگ آموزشی سخت قرار گرفته است تا در هر محیطی زنده بماند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتییاز است.

در ادامه…

بازی Jackal Squad یک بازی ویدئویی تیراندازی در سبک اسلحه است و قدیمی ترین بازی آرکید می باشد. جنگ جهانی دوم شروع شد ، فاشیست ها به متفقین حمله کردند. برادران مسلح شما در پشت خط دشمن گروگان هستند. به تیم شغال ماموریت داده شده است تا یک جیپ مسلح را به منظور نجات و استخراج اسرای جنگی به داخل قلمرو متخاصم براند.

شما به عنوان یک سرباز گروه نخبه برای اینکه بتوانید در هر محیط و هر شرایطی زنده بمانید. باید تحت یک هنگ آموزشی قرار بگیرید. ماموریت ها را تکمیل کنید و جنگ را به پایان برسانید. برای انجام بازی شما باید بر روی صفحه لمس کنید و در جهتی که می خواهید جیپ خود را حرکت دهید بکشید تا جیپ به همان جهت حرکت کند. به قلمرو دشمن در همان محدوده ای که سلاح جیپ شما می رسد حمله کنید. اگر تعداد هدف های شما زیاد باشد باید به ترتیب اولویت تیراندازی کنید تا بتوانید تمام ماموریت ها را تکمیل کنید.

جمع بندی:

هر جنگی که شروع می شود دارای چندین نبرد است که می توانید با دوستان و خانواده خود بازی کنید. بازی دارای مراحل متنوع و بسیاری می باشد. اگر شما نیز به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید هستید! این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما میتوانید بازی جوخه شغال ها را از فراروید دریافت کنید.

Jackal Squad - Arcade Shooting
بازی Jackal Squad - Arcade Shooting توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *