خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Ramp Car Jumping مود اندروید

دانلود بازی Ramp Car Jumping مود اندروید

آپدیترایگان
Ramp Car Jumping
  • آپدیت
  • نسخه 2.5.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلودب بازی جذاب Ramp Car Jumping در فراروید!

موضوع بازی:

Ramp Car Jumping یک بازی جذاب و هیجان انگیز از از استودیوی خوش نام BoomBit Games می باشد. شما باید ماشین های مختلف از ماشین های کلاسیک گرفته تا ماشین های شاسی بلند، ماشین های سوپر اسپرت و مسابقه ای، ماشین های رالی و … را در این بازی خریداری کنید. با هر کدام از ماشین ها که دوست داشتید بازی را انجام دهید. در بازی با لمس کردن صفحه ماشینتان در هوا به پرواز در می آید و هر چیزی که در مسیرتان وجود دارد را از بین می برد. هر چه سریع تر بروید و بیشتر پرواز کنید چیزهای بیشتری را ئیران خواهید کرد. با ضربه زدن، چرخیدن و یا دریفت کردن و غیره در مسیر خود هر چیزی را وجود دارد نابود کنید.. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در هر یک از چالش‌ های بازی Ramp Car Jumping ، شما می‌توانید اتومبیل دلخواه خود را انتخاب و شروع به حرکت کنید. با افزایش دادن سرعت و حرکت بر روی رمپ‌ها، می‌توانید خود را برای یک پرش بزرگ و چشم‌ نواز آماده کنید و در ادامه، شاهد ثبت یک رکورد جذاب باشید. مپ 3 مگا ، مگا پرش شیرین کاری را طی کنید. بسیار شیب دار و بسیار بالا ، مجبور هستید که دیوانه باشید حتی به فکر مسابقه پایین رفتن از آن باشید. سپس سعی کنید از انتها بپرید. شما باید به منظور ثبت رکورد های خارق‌العاده‌ تر درRamp Car Jumping ، لازم است که حرکات نمایشی خود را به سطوح بالاتری هم ارتقا دهید. به عنوان مثال، هرچه ریسک بیشتری را در پرش‌ها بپذیرید، در صورت موفقیت می‌توانید امتیاز و رکورد بی‌ نظیری را از خود به ثبت برسانید.

جمع بندی:

هرچه ریسک بیشتری را در پرش‌ها بپذیرید، در صورت موفقیت می‌توانید امتیاز و رکورد بی‌نظیری را از خود به ثبت برسانید. از سوی دیگر، هر قدر که سرعتبیشتری در هنگام عبور از روی رمپ داشته باشید، پرش چشم‌گیر و امتیاز بیشتری را به نام خود ثبت خواهید کرد. شما می توانید بازی جذاب پرش ماشین ها از روی سکو را از فراروید دریافت کنید.

 

Ramp Car Jumping
بازی Ramp Car Jumping توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *